VW T-Cross 1.0 uz puno obećanja, samo do gradske upotrebljivosti
Prva februarska sedmica ove godine prolazi za redakciju Vrelih guma vrlo dinamično ali i uobičajeno radno. Testirali smo detaljno Peugeot 208 u prilogu „Ne diraj lava dok spava“.
Preko vikenda je „pretekao“ i novi VW T-Cross koji nam je savršeno poslužio za svinjokolj i transport raznih đakonija.
Dok TV ekipa radi svoj posao, evo i nekoliko najbitnijih njegovih karakteristika.
VW je prošlu godinu završio kao neprikosloveni broj jedan na svetskom tržištu sa 10,85 miliona proizvedenih vozila, a jedan od njih je upravo pred vama, T-Cross koji se pridružio klasi kompaktnih krosovera smeštenih na MQB AO VW platformu.
Ispod haube je u testiranom modelu kočoperni i ne mnogo „žedni“ trocilindarski beznizac od 999 ccm od 95 KS, koji se pokazao u najboljem svetlu tokom gradske eksploatacije.
Duže etape i dinamična vožnja otvorenim putem nisu njegova specijalnost, manje zbog nedostatka snage a više zbog njegove bučnosti. Do stotke stiže za 11,2 sekunde uz 180 km/h maksimalne brzine.
Enterijer, ne preterano luksuzan, skromnih da ne kažemo jefinijih materijala ali zato nadprosečno „prozračan“ i komforan, sa klizajućom zadnjom klupom zbog koje prtljažnik varira od 285 do 430 litara zapremine. Preglednost sa vozačkom mesta je savršena za kretanje po gradu, kao sama pozicija vozača.
Na otvorenom putu izuzetno osetljiv na bočni vetar, dok ga loša asfaltna podloga na većim brzinama čini prilično nemirnim.
Cenovno startuje od okvirnih 17.000 evra dok je testirani za oko 5.000 evra skuplji uključujući i dodatnu opremu.
Ovoliko, najkraće i iz prve ruke, uskoro opširnije na NOVASTV i na WEB!
Tekst i foto: Lara Piroški
1 Komentar
Comments are closed.
Molim vas da ga uporedite
sa američkim Brownability za invalide. Unapred zahvalna,
Du