Nakon što nam je krajem prošle godine dala uvid u to kako će izgledati njena verzija modela BMW M850i, tjuning kompanija Manhart je danas i zvanično predstavila taj automobil.
Naime, kada je Manhart počeo da radi na modelu BMW M850i, BMW M8 još uvek nije bio predstavljen. Cilj te kompanije bio je da napravi tjunirani automobil koji će biti konkurentan M8-ici, koja je nedavno predstavljena i koja ima izuzetne performanse. Sasvim je normalno postaviti pitanje, da li će Manhart M850i moći „da se nosi“ sa modelom M8?
Bar na papiru, to je i više nego moguće. Naime, 4.4-litarski twin-turbo V8 je tjuniran tako da sada razvija impresivnih 621 KS i 850 Nm obrtnog momenta. To je značjno više od 523 KS i 750 Nm obrtnog momenta koliko razvija fabrički M850i. Iako to i nije neko iznenađenje, Manhart verzija ovog modela je snažnija i od modela M8. Naime, BMW M8 Competition razvija 617 KS i 750 Nm obrtnog momenta.
Manhart je modifikovao i vešanje modela M850i, te su sada tu manje H&R opruge i felne veličine 21 cola. Tu su i četiri izduva od ugljenikovih vlakana, ali i prednji spliter i zadnji spojler od istog materijeala.
Iako ovaj tjunirani model ima veću snagu od M8 i M8 Competition, važno je napomenuti da ipak nema ono što M8 čini tako posebnim. Tu se misli na napradni pogon na svim točkovima sa aktivnim M diferencijalom. To omogućava da se na modelu M8 bira između pogona na svim i samo na zadnjim točkovima. Takođe, nije tu ni napredni kočioni sistem sa modela M8.