Ares Design, proizvođač karoserija za automobile iz Modene na čijem se čelu nalazi bivši izvršni direktor kompanije Lotus, Deni Bahar, planira da kreira modernu inkarnaciju legendarnog Ferrari 250 GTO!
Ove vesti je preneo magazin „Robb Report“ koji je došao do zvaničnih render fotografija modela koje su nacrtane za jedan privatan događaj.
Naime, ako ovaj projekat dobije „zeleno svetlo“, Ares Design će konstruisati samo 10 primeraka. Cena će biti oko milion evra, a u to spada i Ferrari F12 ili 812 Superfast koji će biti donor automobili.
To znači da će „ponovo rođeni“ 250 GTO posedovati atmosferski V12 agregat koji će razviati ili 730 ili 789 konjskih snaga, u zavisnosti od toga koji od dva gore navedena modela će poslužiti kao donor.
Ipak, ovaj potez kompanije Ares Design bi mogao da izazove brojne kritike od strane pravih ljubitelja i kolekcionara modela italijanskog proizvođača iz Maranela, s obzirom da je Ferrari 250 GTO jedan od najpoznatijih automobila sa oznakom „propinjućeg konja“ ikada.
Štaviše, ovaj model trenutno drži prvo mesto kao najskuplji automobil na svetu. Naime, nedavno je Dejvid MekNil platio 70 miliona dolara za jedan od originalnih 36 primeraka ovog modela, dok je drugi primerak postao najskuplje prodat automobil na nekoj aukciji, za cifru 48,4 miliona dolara.
„Želimo da napravimo malu seriju ovog automobila“, rekao je izvršni direktor kompanije Ares, Deni Behar. On je dodao i da bi prvi automobil mogao biti gotov za 12 meseci, te da je po njegovom mišljenju 250 GTO jedan od najboljih automobila ikada kreiranih, te da predstavlja „sveti gral“ automobilske industrije.
On je naveo i da će slušati mišljenje ljudi, te da će svakako uzeti u obzir i stav onih koji smatraju da je neke automobile jednostavno najbolje ne konstruisati ponovo.
Bahar je naveo da su render fotografije (skice) još uvek u fazi razvoja, te da još uvek nije utvrđeno kako će tačno, ako dobije zeleno svetlo, izgledati moderni 250 GTO. Bahar je naveo da je reč o modernoj reinterpretaciji, a ne o kopiji, te da bi taj automobil pokazao ljudima širom sveta šta dizajneri te kompanije mogu sve da urade.
Šta vi mislite, da li bi ponovno kreiranje modela Ferrari 250 GTO bilo dobra ili loša stvar?