Vesti

Predstavljen je Opel Grandland X Plug-In Hybrid4!

Ima 300 konjskih snaga, pogon na svim točkovima i sa jednim punjenjem, samo na električnu energiju, može da pređe do 50 kilometara

Opel Grandland X Plug-in Hybrid4
2.46KPregleda

Prvi serijski automobil kompanije Opel koji ima plug-in hibridni pogonski sklop je konačno stigao i to zahvaljujući PSA grupaciji. Zahvaljujući hibridnom pogonskom sklopu svoje nove matične kompanije, brend iz Ruselshajma je predstavio model Opel Grandland X Plug-in Hybrid4.

Opel Grandland X Plug-in Hybrid4

Naime, to što je perjanica brenda Opel u SUV segmentu dobila PHEV pogon je zapravo prvi korak ka tome da svi modeli nemačke kompanije budu elektrifikovani do 2024. godine.

Da se vratimo na automobil. Naime, Opel Grandland X Plug-in Hybrid4 poseduje četvorocilindarski agregat zapremine 1,6 litara koji razvija 200 KS (147 kW) i dva elektromotora. Oba elektromotora razvijaju po 109 KS (80 kW). Prednji elektromotor je povezan sa osmostepenim automatskim menjačem, dok je drugi smepten na zadnjoj osovini. Zahvaljujući tome, AWD je dostupan u svakom trenutku.

Opel Grandland X Plug-in Hybrid4

Sa ukupnom snagom od 300 “konja” i 450 Nm obrtnog momenta, novi Opel Grandland X Plug-in Hybrid4 je snažniji od modela Insignia GSi, a u isto vreme je i “čistiji” za životnu sredinu. Takođe, zahvaljujući bateriji kapaciteta 13,2 kWh, ovaj automobil sa jednim punjenjem, samo na električnu energiju, može da pređe i do 50 kilometara po WLTP standardima. Baterija se u potpunosti može ponovo napuniti za sat vremena i pedeset minuta preko obične utičnice.

U Hybrid modu vožnje, Grandland X emituje svega 49 g/km ugljenikovog dioksida. On takođe, sa samo 2,2 litara goriva može da pređe 100 kilometara puta.

Što se performansi tiče, ovaj Grandland X Plug-in Hybrid4 iz mesta do stotke ubrzava za 6,5 sekundi. On postiže maksimalnu brzinu od 219 km/h (134 km/h kada ide samo na električnu energiju).

Ovaj model počeće da se prodaje već u narednih nekoliko nedelja.

2 Komentara

  1. Ружан ми са овом црном хаубом. Исто као да је био ударен. То ми је прва асоцијација.

  2. Ja bih bio zadovoljan sa 100 naftaških i 50 električnih konja, plug in do 50 km, naravno i cijena da bude u skladu sa tim… Sve drugo je dizanje cijene bez potrebe.

Ostavite komentar

Top Reviews

Video Widget

gallery