• Početna
  • Vesti
  • TESTOVI
  • Online plus
+381 69 4394544 redakcija@vrelegume.rs
Vrele gume
Vrele gume
  • Početna
  • Vesti
    AktuelnoNajava TV emisijeVesti

    Najava emisije: NovaS tačno u podne

    AktuelnoTESTOVIVesti

    EKSKLUZIVNI TEST: RENAULT CLIO 6 Full hybrid E-Tech 160

    AktuelnoVesti

    „Revolucija jede svoju decu“: Tesla rekordno niskim cenama novog Model 3 pokušava da opstane u Evropi

    AktuelnoPromocijaVesti

    Prva vožnja na obali Antlantika: Peugeot 308 nikada ne izlazi iz mode

    AktuelnoVesti

    Nova zavrzlama iz Brisela: definitivno se odustaje od zabrane SUS motora do 2035, ali…

  • TESTOVI
    AktuelnoTESTOVIVesti

    EKSKLUZIVNI TEST: RENAULT CLIO 6 Full hybrid E-Tech 160

    AktuelnoTESTOVIVesti

    TEST: MERCEDES C 220d 4Matic

    AktuelnoTESTOVIVesti

    Test: Opel Mokka 1.2 Turbo

    AktuelnoTESTOVIVesti

    Audi Q5 2.0 TDI Quattro –  dizel srce nema nameru da se preda

    AktuelnoTESTOVIVesti

    Opel Mokka 1.2 Turbo 136 – Espresso na četiri točka

  • Online plus
    AktuelnoOnline plusVesti

    Kupujete polovnjak: pažnja, zablude se skupo plaćaju

    AktuelnoOnline plusVesti

    Start-stop sistem: kako sačuvati akumulator pri nebrojeno mnogo startovanja motora

    AktuelnoOnline plusVesti

    Registracija vozila u Srbiji 2025: formula je jasna, aršin prevaziđen, matematika zastrašujuća

    AktuelnoOnline plusVesti

    Evropsko tržište automobila u oktobru: Mazda i Toyota u minusu 9-10%, BYD u plusu 195%

    AktuelnoOnline plusVesti

    Ne jede se sve što leti: srpski leteći taksi, gde je i šta radi?

Vrele gume
jul. 23, 2020 u 8:39 am
AktuelnoVesti

Toyota – novi logo

Isto, a različito

23 jula, 2020ToyotaToyota logoToyota Yaris
5.72KPregleda
Vrele gume

Toyota menja logo uz jednu veliku promenu

 

Jedanaest godina je prošlo otkada je Toyota poslednji put redizajnirala svoj logo, i mada to nije bilo tako davno, verovatno se ne sećate starog vizuelnog identita ove japanske marke. Razlog je taj što se retko kada primenjuju radikalne izmene, jer češća je praksa prilagođavanje logoa aktuelnim vizuelnim standardima.

 

 

Toyotin novi logo, koji će se za sada koristiti samo u Evropi, neće činiti izuzetak po tom pitanju, mada ovogodišnje osveženje donosi jednu bitnu novinu.

 

 

Možda ćete gledati u logo i čuditi se u stilu „pa, dobro, a šta je tu novo?“. To je u potpunosti razumljivo s obzirom da je opšta forma identična. Zapravo, recept je sličan Volkswagenovom, koji je odbacio 3D verziju u korist jednostavnije varijante.

 

Ono što je ovde najinteresantnije nije ono što možete da vidite, već ono što ne možete. Reč je o odvažnom potezu, na koji se nije odlučio veliki broj kompanija.

 

 

 

Možda su najbolji primeri „Nike“ i „Apple“, a radi se o izostavljanju pisanog naziva robne marke.

 

To znači da će stilizovano „T“, sačinjeno od tri preklapajuće elipse, biti jedini znak identiteta japanskog proizvođača automobila.

 

Predmet je diskusije da li bi svaka velika automobilska kompanija na svetu mogla to da uradi i ne pretrpi posledice, ali pomislite na bilo koji brend; prvo što će vam se pojaviti u glavi je – logo, bilo da se radi o Audiju, BMW-u, Renaultu, Fordu (malo varanje, jer je u plavom ovalu ujedno i pisani naziv), Mercedes-Benzu, Mazdi ili Volkswagenu, pa čak i Tesli. Svi oni bi mogli uskoro da krenu Toyotinim putem.

 

Novi 2D stil je u skladu s vladajućim trendovima, koji imaju za cilj da logoe učine prihvatljivijim za vaskoliku upotrebu u digitalnom univerzumu.

 

 

 

Ovi simboli više nisu ograničeni na haube automobila i brošure iz prodajnih salona, tako da je simplifikacija obavezna.  Volkswagen je to uradio, BMW je to uradio, Nissan takođe, a mnogi drugi će uslediti.

 

Interesantno pitanje je „koji je sledeći korak?

 

U ovom trenutku, s našom svesti koja se nalazi u 2020. godini, mi ne vidimo kako bi Toyotin logo mogao da bude dodatno pojednostavljen. To znači da bilo kakve eventualne promene u budućnosti mogu da zauzmu drugi kurs. Trenutno, nemamo pojma koji bi to put mogao da bude, ali da smo radoznali – jesmo.

TagoviToyotaToyota logoToyota Yaris
share on Facebookshare on Twitter
ostavite komentar
Lud ili ludo hrabar?
Raste interesovanje za hibridne i električne automobile u Srbiji

Top Reviews

Video Widget

gallery

table-791167_1920
photo-1447078806655-40579c2520d6
home-984399_1920
create-865017_1920
carafe-791636_1920
still-life-594579_1920
View stream on flickr

subscribe to my newsletter!

"Get all latest content delivered straight to your inbox."
[mc4wp_form id="36"]

Pročitajte još

AktuelnoNajava TV emisijeVesti

Najava emisije: NovaS tačno u podne

7 decembra, 2025nema komentara
249
    Šta ćemo gledati u Vrelim Gumama ove nedelje:       1. TEST: BYD Sealion 7, električar koji...
AktuelnoTESTOVIVesti

EKSKLUZIVNI TEST: RENAULT CLIO 6 Full hybrid E-Tech 160

6 decembra, 2025nema komentara
3.56K
    Kontroverzni „kroasan“       Sa preko 17 miliona prodatih primeraka od 1990, Renault Clio je više od...
AktuelnoVesti

„Revolucija jede svoju decu“: Tesla rekordno niskim cenama novog Model 3 pokušava da opstane u Evropi

5 decembra, 20251 komentar
2.23K
    Tržište Evrope više nije Teslino igralište     Kineska invazija je uzdrmala evropske proizvođače automobila ali još i...
AktuelnoPromocijaVesti

Prva vožnja na obali Antlantika: Peugeot 308 nikada ne izlazi iz mode

5 decembra, 2025nema komentara
2.85K
Peugeot 308: istinski francuski automobil     Eriseira, atlantska obala Portugala, polazna je tačka press prezentacije restilizovanog Peugeot-a 308 III...

Vrele gume na Instagramu

vrelegume

Ništa od velikih očekivanja, osveženi VW Touar Ništa od velikih očekivanja, 
osveženi VW Touareg doneo samo novu šminku.
Maroko predstavio prvi marokanski brend automobila Maroko predstavio prvi marokanski brend automobila srednje klase i prototip vozila na vodonik.
Fiat Ritmo  italijanski odgovor na Golfa,  po m Fiat Ritmo  italijanski odgovor na Golfa,  
po mnogima mnogo lepši  automobil.
Test:  Renault Austral Aktuelno: City Transform Test:  Renault Austral

Aktuelno: City Transformer

Nautika: Priprema čamaca

Oldtimer: Vespa GS160
Prvi ovogodišnji nautički sajam u Portorožu, ne Prvi ovogodišnji nautički sajam u Portorožu, nekoliko sjajnih zvezda pod tmurnim oblacima recesije
Land Rover Defender dominira i u nautičkom svetu. Land Rover Defender
dominira i u nautičkom svetu.
#britishmotors
@landroversrbija @landrover_slovenija
Follow on Instagram
This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram access token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Vrele gume na Twitteru

Tweets by @Vrele_Gume

Menu

  • Testovi
  • Vesti
  • Forum
  • Internet TV

Marketing

Lidija Piroški:

e-mail: lidija.piroski@vrelegume.rs

e-mail: redakcija@vrelegume.rs

 

CENOVNIK OGLAŠAVANJA

MEDIA INFO

MEDIA INFO ENGLISH

Kontakt podaci

Adresa:Novi Sad
Telefon:+381694394544
e-mail:redakcija@vrelegume.rs
Vrele gume
  • O nama
  • Marketing Vrele Gume
  • Kontakt

©Vrele Gume Media | Web dizajn Studio Implicit