• Početna
  • Vesti
  • TESTOVI
  • Online plus
+381 69 4394544 redakcija@vrelegume.rs
Vrele gume
Vrele gume
  • Početna
  • Vesti
    AktuelnoOnline plusVesti

    Toyota bZ5 cenom od 18.000 dolara menja pravila igre

    AktuelnoVesti

    Dacia Bigster ili Chery Tigo 7?

    AktuelnoTESTOVIVesti

    Fiat Grande Panda hibrid

    AktuelnoVesti

    BMW opet povlači vozila zbog ozbiljne greške

    AktuelnoVesti

    Land Rover Discovery za avanturiste

  • TESTOVI
    AktuelnoTESTOVIVesti

    Fiat Grande Panda hibrid

    AktuelnoTESTOVIVesti

    Fiat Grande Panda, globalni model

    AktuelnoTESTOVIVesti

    Test Toyota Proace Verso

    AktuelnoTESTOVIVesti

    Toyota Land Cruiser, prvi utisci

    AktuelnoTESTOVIVesti

    Fiat 600 1.2 e-Hybrid na međunarodnoj test vožnji

  • Online plus
    AktuelnoOnline plusVesti

    Toyota bZ5 cenom od 18.000 dolara menja pravila igre

    AktuelnoOnline plusVesti

    WLTP standard kao podloga za dozvoljenu obmanu

    AktuelnoOnline plusVesti

    Kako je BYD Sealion 7 uništio Hyundai Ioniq5

    AktuelnoOnline plusVesti

    Ekspedicija Kragujevac – Dakar na pola puta

    AktuelnoOnline plusVesti

    Polovnjaci ubijaju masovno,  efikasnije od nadstrešnice

jul. 23, 2020 u 8:39 am
AktuelnoVesti

Toyota – novi logo

Isto, a različito

23 jula, 2020ToyotaToyota logoToyota Yaris
4.91KPregleda

Toyota menja logo uz jednu veliku promenu

 

Jedanaest godina je prošlo otkada je Toyota poslednji put redizajnirala svoj logo, i mada to nije bilo tako davno, verovatno se ne sećate starog vizuelnog identita ove japanske marke. Razlog je taj što se retko kada primenjuju radikalne izmene, jer češća je praksa prilagođavanje logoa aktuelnim vizuelnim standardima.

 

 

Toyotin novi logo, koji će se za sada koristiti samo u Evropi, neće činiti izuzetak po tom pitanju, mada ovogodišnje osveženje donosi jednu bitnu novinu.

 

 

Možda ćete gledati u logo i čuditi se u stilu „pa, dobro, a šta je tu novo?“. To je u potpunosti razumljivo s obzirom da je opšta forma identična. Zapravo, recept je sličan Volkswagenovom, koji je odbacio 3D verziju u korist jednostavnije varijante.

 

Ono što je ovde najinteresantnije nije ono što možete da vidite, već ono što ne možete. Reč je o odvažnom potezu, na koji se nije odlučio veliki broj kompanija.

 

 

 

Možda su najbolji primeri „Nike“ i „Apple“, a radi se o izostavljanju pisanog naziva robne marke.

 

To znači da će stilizovano „T“, sačinjeno od tri preklapajuće elipse, biti jedini znak identiteta japanskog proizvođača automobila.

 

Predmet je diskusije da li bi svaka velika automobilska kompanija na svetu mogla to da uradi i ne pretrpi posledice, ali pomislite na bilo koji brend; prvo što će vam se pojaviti u glavi je – logo, bilo da se radi o Audiju, BMW-u, Renaultu, Fordu (malo varanje, jer je u plavom ovalu ujedno i pisani naziv), Mercedes-Benzu, Mazdi ili Volkswagenu, pa čak i Tesli. Svi oni bi mogli uskoro da krenu Toyotinim putem.

 

Novi 2D stil je u skladu s vladajućim trendovima, koji imaju za cilj da logoe učine prihvatljivijim za vaskoliku upotrebu u digitalnom univerzumu.

 

 

 

Ovi simboli više nisu ograničeni na haube automobila i brošure iz prodajnih salona, tako da je simplifikacija obavezna.  Volkswagen je to uradio, BMW je to uradio, Nissan takođe, a mnogi drugi će uslediti.

 

Interesantno pitanje je „koji je sledeći korak?

 

U ovom trenutku, s našom svesti koja se nalazi u 2020. godini, mi ne vidimo kako bi Toyotin logo mogao da bude dodatno pojednostavljen. To znači da bilo kakve eventualne promene u budućnosti mogu da zauzmu drugi kurs. Trenutno, nemamo pojma koji bi to put mogao da bude, ali da smo radoznali – jesmo.

TagoviToyotaToyota logoToyota Yaris
share on Facebookshare on Twitter
ostavite komentar
Lud ili ludo hrabar?
Raste interesovanje za hibridne i električne automobile u Srbiji

Top Reviews

Video Widget

gallery

table-791167_1920
photo-1447078806655-40579c2520d6
home-984399_1920
create-865017_1920
carafe-791636_1920
still-life-594579_1920
View stream on flickr

subscribe to my newsletter!

"Get all latest content delivered straight to your inbox."
[mc4wp_form id="36"]

Pročitajte još

AktuelnoOnline plusVesti

Toyota bZ5 cenom od 18.000 dolara menja pravila igre

28 maja, 20252 Komentara
17K
Nova električna Toyota bZ5 iz Kine konačno daje smisao elektrifikaciji Toyota je tek sada ozbiljno zakoračila u svet električnih vozila...
AktuelnoVesti

Dacia Bigster ili Chery Tigo 7?

25 maja, 2025nema komentara
822
U novoj 1.291 epizodi, tačno u podne i ekskluzivno na NovaS, pogledajte:     1. Uporedni test Dacia BIGTSER protiv...
AktuelnoTESTOVIVesti

Fiat Grande Panda hibrid

24 maja, 20251 komentar
2.23K
Konačno!!!   Obnavlja li to Fiat tajnu stare dobre škole? Moguće je! Sa Grande Pandom Hibrid, FIAT, se vraća na...
AktuelnoVesti

BMW opet povlači vozila zbog ozbiljne greške

22 maja, 2025nema komentara
927
Zbog lošeg priključka starter-generatora moguće samozapaljenje preko 37.000 novih BMW     Kako prenose svetske agencije, problemi BMW sa lošim...

Vrele gume na Instagramu

vrelegume

Ništa od velikih očekivanja, osveženi VW Touar Ništa od velikih očekivanja, 
osveženi VW Touareg doneo samo novu šminku.
Maroko predstavio prvi marokanski brend automobila Maroko predstavio prvi marokanski brend automobila srednje klase i prototip vozila na vodonik.
Fiat Ritmo  italijanski odgovor na Golfa,  po m Fiat Ritmo  italijanski odgovor na Golfa,  
po mnogima mnogo lepši  automobil.
Test:  Renault Austral Aktuelno: City Transform Test:  Renault Austral

Aktuelno: City Transformer

Nautika: Priprema čamaca

Oldtimer: Vespa GS160
Prvi ovogodišnji nautički sajam u Portorožu, ne Prvi ovogodišnji nautički sajam u Portorožu, nekoliko sjajnih zvezda pod tmurnim oblacima recesije
Land Rover Defender dominira i u nautičkom svetu. Land Rover Defender
dominira i u nautičkom svetu.
#britishmotors
@landroversrbija @landrover_slovenija
Follow on Instagram
This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram access token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Vrele gume na Twitteru

Tweets by @Vrele_Gume

Menu

  • Testovi
  • Vesti
  • Forum
  • Internet TV

Marketing

Lidija Piroški:

e-mail: lidija.piroski@vrelegume.rs

e-mail: redakcija@vrelegume.rs

 

CENOVNIK OGLAŠAVANJA

MEDIA INFO

MEDIA INFO ENGLISH

Kontakt podaci

Adresa:Novi Sad
Telefon:+381694394544
e-mail:redakcija@vrelegume.rs
Vrele gume
  • O nama
  • Marketing Vrele Gume
  • Kontakt

©Vrele Gume Media | Web dizajn Studio Implicit