• Početna
  • Vesti
  • TESTOVI
  • Online plus
+381 69 4394544 redakcija@vrelegume.rs
Vrele gume
Vrele gume
  • Početna
  • Vesti
    AktuelnoNajava TV emisijeVesti

    Specijal Sajam automobila Minhen 2025

    AktuelnoOnline plusVesti

    IAA Minhen 2025 – Sajam bez hroma i glamura, u eri softvera i kineskog izazova

    AktuelnoOnline plusVesti

    Renaul Clio 6. generacija iz prve ruke

    AktuelnoVesti

    Lidija Piroški ekskluzivno sa promocije novog Mercedes GLC EV 

    AktuelnoNajava TV emisijeVesti

    Nova epizoda od Maroka do Midžora

  • TESTOVI
    AktuelnoTESTOVIVesti

    Audi Q5 2.0 TDI Quattro –  dizel srce nema nameru da se preda

    AktuelnoTESTOVIVesti

    Opel Mokka 1.2 Turbo 136 – Espresso na četiri točka

    AktuelnoTESTOVIVesti

    Test Renault Captur Esprit 160 Alpine Tce EDC

    AktuelnoTESTOVIVesti

    KGM Actyon zagonetka ili „BINGO“?

    AktuelnoTESTOVIVesti

    Fiat Grande Panda hibrid

  • Online plus
    AktuelnoOnline plusVesti

    IAA Minhen 2025 – Sajam bez hroma i glamura, u eri softvera i kineskog izazova

    AktuelnoOnline plusVesti

    Renaul Clio 6. generacija iz prve ruke

    AktuelnoOnline plusVesti

    Evropski proizvođači automobila upozoravaju Brisel: ciljevi za CO₂ do 2035. više nisu realni

    AktuelnoOnline plusVesti

    Dugovečni motori: Zašto se neki agregati proizvode više od 20 godina

    AktuelnoOnline plusVesti

    Evropa više ne veruje u struju? Vreme je za veliki povratak plug-in hibrida!

jul. 23, 2020 u 8:39 am
AktuelnoVesti

Toyota – novi logo

Isto, a različito

23 jula, 2020ToyotaToyota logoToyota Yaris
5.35KPregleda

Toyota menja logo uz jednu veliku promenu

 

Jedanaest godina je prošlo otkada je Toyota poslednji put redizajnirala svoj logo, i mada to nije bilo tako davno, verovatno se ne sećate starog vizuelnog identita ove japanske marke. Razlog je taj što se retko kada primenjuju radikalne izmene, jer češća je praksa prilagođavanje logoa aktuelnim vizuelnim standardima.

 

 

Toyotin novi logo, koji će se za sada koristiti samo u Evropi, neće činiti izuzetak po tom pitanju, mada ovogodišnje osveženje donosi jednu bitnu novinu.

 

 

Možda ćete gledati u logo i čuditi se u stilu „pa, dobro, a šta je tu novo?“. To je u potpunosti razumljivo s obzirom da je opšta forma identična. Zapravo, recept je sličan Volkswagenovom, koji je odbacio 3D verziju u korist jednostavnije varijante.

 

Ono što je ovde najinteresantnije nije ono što možete da vidite, već ono što ne možete. Reč je o odvažnom potezu, na koji se nije odlučio veliki broj kompanija.

 

 

 

Možda su najbolji primeri „Nike“ i „Apple“, a radi se o izostavljanju pisanog naziva robne marke.

 

To znači da će stilizovano „T“, sačinjeno od tri preklapajuće elipse, biti jedini znak identiteta japanskog proizvođača automobila.

 

Predmet je diskusije da li bi svaka velika automobilska kompanija na svetu mogla to da uradi i ne pretrpi posledice, ali pomislite na bilo koji brend; prvo što će vam se pojaviti u glavi je – logo, bilo da se radi o Audiju, BMW-u, Renaultu, Fordu (malo varanje, jer je u plavom ovalu ujedno i pisani naziv), Mercedes-Benzu, Mazdi ili Volkswagenu, pa čak i Tesli. Svi oni bi mogli uskoro da krenu Toyotinim putem.

 

Novi 2D stil je u skladu s vladajućim trendovima, koji imaju za cilj da logoe učine prihvatljivijim za vaskoliku upotrebu u digitalnom univerzumu.

 

 

 

Ovi simboli više nisu ograničeni na haube automobila i brošure iz prodajnih salona, tako da je simplifikacija obavezna.  Volkswagen je to uradio, BMW je to uradio, Nissan takođe, a mnogi drugi će uslediti.

 

Interesantno pitanje je „koji je sledeći korak?

 

U ovom trenutku, s našom svesti koja se nalazi u 2020. godini, mi ne vidimo kako bi Toyotin logo mogao da bude dodatno pojednostavljen. To znači da bilo kakve eventualne promene u budućnosti mogu da zauzmu drugi kurs. Trenutno, nemamo pojma koji bi to put mogao da bude, ali da smo radoznali – jesmo.

TagoviToyotaToyota logoToyota Yaris
share on Facebookshare on Twitter
ostavite komentar
Lud ili ludo hrabar?
Raste interesovanje za hibridne i električne automobile u Srbiji

Top Reviews

Video Widget

gallery

table-791167_1920
photo-1447078806655-40579c2520d6
home-984399_1920
create-865017_1920
carafe-791636_1920
still-life-594579_1920
View stream on flickr

subscribe to my newsletter!

"Get all latest content delivered straight to your inbox."
[mc4wp_form id="36"]

Pročitajte još

AktuelnoNajava TV emisijeVesti

Specijal Sajam automobila Minhen 2025

14 septembra, 2025nema komentara
766
Ekskluzivno sa promocija Porsche Turbo S, Mercedes GLC, Renault Clio     Ovog vikenda ekskluzivno na NovaS startuje premijera 1.307...
AktuelnoOnline plusVesti

IAA Minhen 2025 – Sajam bez hroma i glamura, u eri softvera i kineskog izazova

9 septembra, 20251 komentar
2.12K
IAA Minhen 2025 u kratkim crticama     Čini mi se da smo skoro do juče u Frankfurtu trčali za...
AktuelnoOnline plusVesti

Renaul Clio 6. generacija iz prve ruke

8 septembra, 2025nema komentara
1.2K
Duži, komforniji, agresivniji!   Pretekle sedmice zadatak nije bio lak. Biti na "tajnoj večeri" sa prvim promotivnim primercima novog Renault...
AktuelnoVesti

Lidija Piroški ekskluzivno sa promocije novog Mercedes GLC EV 

7 septembra, 2025nema komentara
977
Tehnička revolucija iz Štutgarta     U julu smo uživo prisustvovali pretpremijeri potpuno novog Mercedes GLC EV u Štutgartu, a...

Vrele gume na Instagramu

vrelegume

Ništa od velikih očekivanja, osveženi VW Touar Ništa od velikih očekivanja, 
osveženi VW Touareg doneo samo novu šminku.
Maroko predstavio prvi marokanski brend automobila Maroko predstavio prvi marokanski brend automobila srednje klase i prototip vozila na vodonik.
Fiat Ritmo  italijanski odgovor na Golfa,  po m Fiat Ritmo  italijanski odgovor na Golfa,  
po mnogima mnogo lepši  automobil.
Test:  Renault Austral Aktuelno: City Transform Test:  Renault Austral

Aktuelno: City Transformer

Nautika: Priprema čamaca

Oldtimer: Vespa GS160
Prvi ovogodišnji nautički sajam u Portorožu, ne Prvi ovogodišnji nautički sajam u Portorožu, nekoliko sjajnih zvezda pod tmurnim oblacima recesije
Land Rover Defender dominira i u nautičkom svetu. Land Rover Defender
dominira i u nautičkom svetu.
#britishmotors
@landroversrbija @landrover_slovenija
Follow on Instagram
This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram access token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Vrele gume na Twitteru

Tweets by @Vrele_Gume

Menu

  • Testovi
  • Vesti
  • Forum
  • Internet TV

Marketing

Lidija Piroški:

e-mail: lidija.piroski@vrelegume.rs

e-mail: redakcija@vrelegume.rs

 

CENOVNIK OGLAŠAVANJA

MEDIA INFO

MEDIA INFO ENGLISH

Kontakt podaci

Adresa:Novi Sad
Telefon:+381694394544
e-mail:redakcija@vrelegume.rs
Vrele gume
  • O nama
  • Marketing Vrele Gume
  • Kontakt

©Vrele Gume Media | Web dizajn Studio Implicit