AktuelnoVesti

Skinut veo s restilizovanog Audija A8

6.71KPregleda

Audi je poslednjih godina u velikoj meri uvećao SUV/krosover ponudu, ali A8 ostaje model od esencijalnog značaja za marku iz Ingolštata.

 

Četvrta generacija perjanice ulazi u drugu fazu aktuelnog životnog ciklusa s nekoliko izmena na spoljašnjosti, uz prisustvo svega najboljeg što drugi bavarski proizvođač ima da ponudi trenutno.

 

 

Počev od prednjeg dela, osnova Audijeve „singleframe“ maske je sada šira, a primetna je i obilnija upotreba hroma koji krasi „anfas“. Bočni otvori za vazduh na odbojniku sada su u uspravnijoj formi, a povrh njih počivaju redizajnirani farovi, koji poseduju ni manje ni više nego 1,3 miliona mikroogledala u okviru digitalne matrične funkcije, što ih čini ekstremno prilagodljivim.

 

 

Po prvi put od začeća A8 1994., Audi će u ponudu staviti opcioni S Line paket koji podrazumeva sportske detalje dizajna, preuzete od performantnog S8. 

 

Pozadi, digitalna OLED svetla dolaze kao standardna opcija, a krasi ih nova grafika u skladu s novim Audijevim modelima, što rivalu Mercedes-Benza S klase pruža moderniji izgled gledajući otpozadi.

 

 

Unapređenja na spoljašnjosti zaokružuju četiri nove metalik nijanse (District zelena, Firmament plava, Manhattan siva i Ultra plava) uz pet mat boja (Daytona siva, Floret srebrna, District zelena, Terra siva i Glacier bela).

 

S enterijerom koji je i pre restilizacije bio u samom vrhu automobilske industrije, Audi je odigrao pametno primenivši neznatne izmene. Novom Virtual Cockpitu se pridružuje opcioni head-up displej, dok centralna konzola ugošćuje tandem ekrana osetljivih na dodir od 10,1 i 8,6 inča. Naravno, tu su još dva na naslonima sedišta za putnike pozadi, prečnika 10,1 inča.

 

 

Najvažniju novinu unutar kabinskog prostora demonstrira A8L Horch, koji je predstavljen prošle nedelje. Radi se o vrhunskom modelu koji je rezervisan za kinesko tržište. Dugačak je čak 5,45 metara, što ga čini 13 centimetara dužim od A8 L.

 

 

Ultraluksuzna verzija za „narodnu republiku“ dobija dodatne detalje kao što su meke, duboke patosnice, Horch oznake na naslonima, uz „dijamantski“ oblikovane šavove i trim od pravog drveta. Spolja, vizuelno se distancira drugačijom maskom hladnjaka s vertikalnim pregradama, ručno nanesenim dvotonskim finišem i još više hroma, uz hipertrofirani panoramski krov.

 

 

Dok A8 L Horch dolazi isključivo s V6 motorom, evropski A8/A8 L biće dostupni s 3.0 TFSI i 4.0 TFSI jedinicama s različitim nivoima snage, pored dizela  i „plug-in“ hibrida. Pogonski sklopovi su preneseni iz perioda pre restiliizacije, a sve ih krasi blaga hibridna tehnologija i osmostepeni tiptronic menjač, koji snagu šalje na asfalt preko quattro pogona. Nažalost, nema pomena o „kraljevskom“ W12.

 

 

Audi će osveženi A8 početi da prodaje u Evropi od decembra, s tim što je cena osnovnog modela u Nemačkoj 99.500 evra.

 

 

Vrele Gume

Top Reviews

Video Widget

gallery