Škoda je svoj prvi krosover lansirala 2009. Naravno, reč je o modelu Yeti, koji je svojevremeno stekao značajnu popularnost
Radilo se o „čudno“ dizajniranom ali nadasve praktičnom i upotrebljivom automobilu. S dolaskom Kodiaqa 2016., sve je podignuto na viši nivo, i figurativno i doslovno. Sada je češki SUV spreman za redovnu restilizaciju.
Testni prototipovi Kodiaqa su primećeni prošlog leta, ali na njima nisu mogle da se detektuju brojne kozmetičke promene. Pre par dana, novi Kodiaq je snimljen na putevima u matičnoj zemlji, skrivajući par novih farova.
Na osnovu dotičnog vozila, ruski vebsajt Kolesa, čuven po verodostojnim renderima budućih modela, brzo je reagovao i pružio nam uvid u novajliju. Nemamo sumnje da će serijski model izgledati identično. Na prvi pogled, nema nekih drastičnih izmena, ali već na drugi, poznavaoci i ljubitelji Škode će znati o čemu se radi.
Prednji deo izgleda nešto vertikalnije, ne iz razloga što su ga podigli, već zbog oblika anfasa. Maska hladnjaka je „heksagonalnija“, ne tako „pravougaona“ kao ranije. Zapravo, reč je o identičnom dizajnu kao kod nove Octavije Mk4, što znači da se dobilo na privlačnosti.
Kada je u pitanju zadnji deo, render sugeriše da ćemo posla imati s osveženom LED grafikom, uz hromiranu traku koja se pruža po širini. Octavia 2021. ima dinamičke pokazivače pravca, pa je za očekivati da oni budu preneseni u osveženi Kodiaq.
Međutim, po svemu sudeći će najbolja poboljšanja biti primenjena unutar kabinskog prostora. Detalji kao što su volan s dva paoka i novi info-zabavni sistem, mogli bi takođe biti pozajmljeni od Octavije 4, da bi Kodiaqu bio pružen izraženiji premijum moment. U međuvremenu, modelna linija bi mogla biti redukovana, s obzirom da trenutno uključuje sedam nivoa opreme – Active, Ambition, Style, Clever, Sportline, Scout i L&K.
Kada je o motorima reč, tu ćemo imati neke novitete, poput 2.0 TDI s 200 ks, koji je svoje mesto već pronašao u Octaviji RS TDI. Dostupne će biti i manje snažne dizel opcije, uz 1.5 i 2.0 TSI.
Vrele Gume
Renderi: Kolesa.ru