PredstavljamoVesti

Renault Captur je stigao u Mokrin

Najbolji automobili
3.66KPregleda

Ovogodišnja test sezona je startovala uveliko, može se reći danamičnije nego ikada. Dok nekoliko modela stoje u redu za testiranje, prvi ovogodišnji TEST Audi A4 40 TDI možete pogledati već u nedelju na NOVAS.TV, dok već sledeće stiže novi Renault Captur.

Naša ekipa se nalazi na terenu, u banatskom selu Mokrin gde je sasvim neuobičajeno, ali vrlo originalno organizovana prvo domaća novinarska prezentacija modela. Umesto tradicionalne borbe gusana, danas u Mokrinu srpski novinari sučeljavaju nekoliko Captura od kojih Renault puno očekuje. Sa punim pravom, jer ovo je najprodavaniji Renaultov SUV koji je u prethodnoj generaciji proizveden u 1,5 miliona komada. Zaista vredno pažnje i respekta naravno!

Dok očekujemo utiske iz prve ruke od Miroslava i Stefana, da se podsetimo osnovnih činjenica. Novi Renault Captur je baziran na CMF-B platformi na kojoj je baziran i novi Clio. Druga generacija modela Captur je za 110 mm duža od svog prethodnika, pa zahvaljujući tome, prutnici na zadnjoj klupi imaju 17 mm više prostora za noge.

U isto vreme, kapacitet prtljažnika je sada veći za čak 81 litar (536 litara). Novi Renault Captur ima čak i 27 litara zapremine u pregradicama u kabini, a u pregradicama na vratima sada mogu stati i boce od 1,5 litara.Renault Captur - druga generacija

Pogonski sklopovi

CMF-B platforma je omogućila inženjerima francuskog proizvođača da u ovaj model ugrade i električni pogonski sklop. Kao rezultat toga, Captur će biti dostupan sa E-Tech plug-in hibridnim sistemom, ali tek od 2020. godine.

Taj pogonski sklop će modelu Captur omogućiti da pređe do 45 kilometara puta samo na električnu energiju. Ovaj pogonski sklop se sastoji od 1.6-litarskog benzinskog agregata, dva elektromotora i baterije od 9,8 kWh.

Renault Captur - druga generacija

Međutim, dok taj pogonski sklop ne stigne, Renault Captur druge generacije će se prodavati sa konvencionalnim benzinskim i dizel agregatima. Ljubiteljima benzinskih agregata će na raspolaganju biti TCe 100 trocilindarski agregat zapremine jednog litra. On razvija 99 KS i 160 Nm obrtnog momenta. Druga opcija je TCe 130 1.3-litarski turbo četvorocilindarski agregat koji razvija 128 KS i 240 Nm obrtnog momenta.

Najjači benzinac će biti TCe 155. Reč je o gore pomenutom četvorocilindarskom agregatu, s tim što je on tjuniran tako da razvija 153 KS i 270 Nm obrtnog momenta. On će biti povezan sa sedmostepenim EDC menjačem (dostupan kao opcija za TCe 130).

Renault Captur - druga generacija

Novi Captur će biti dostupan i sa dva dizel agregata zapremine 1.5 litara. Reč je o agregatima Blue dCi 95 i Blue dCi 115. Prvi razvija 94 KS i 240 Nm obrtnog momenta, a drugi 113 KS i 260 Nm.

Prvi će biti dostupan samo sa šestostepenim manuelnim menjačem, a drugi sa sedmostepeniom EDC transmisijom. Kao i kod prethodne generacije, pogon na svim točkvoima za ovaj model se nigde ne pominje.

Top Reviews

Video Widget

gallery