Vesti

Predstavljen je restilizovani Mitsubishi L200/Triton

Osvežen dizajn, unapređen 4WD pogon

1.56KPregleda

 

Mitsubishi je i zvanično predstavio svoj “novi” L200/Triton pikap model, čiji je dizajn osvežen, a unapređen je i pogon na svim točkovima. Ovaj model je dobio i nove sisteme za asistenciju vozaču.

Mitsubishi L200/Triton je prisutan na tržištu već 40 godina, a trenutna peta generacija je lansirana 2014. godine. Upravo iz tog razloga je japanska kompanija odlučila da osveži svoj model, kako bi se on bolje nosio sa sve većom konkurencijom.

Prema rečima predstavnika japanskog proizvođača automobila, novi (restilizovani) model je značajno unapređen u odnosu na svog prethodnika kada je u pitanju pouzdanost i izdržljivost, ali je i dosta udobniji i pruža kvalitetniju vožnju. Prodaja ovog modela će početi 17. novembra u Tajlandu, dok će ubrzo nakon toga on stići i na ostala tržišta širom sveta.

“Novi Mitsubishi L200 je jedan od naših najvažnijih modela”, naveo je izvršni direktor japanske kompanije, Osamu Masuko.

On je dodao da ovoga puta “novo zaista znači i bolje”. Naime, dizajn ovog restilizovanog pikap modela prati najnoviji dizajnerski pravac kompanije, te on poseduje visoko postavljenu haubu i redizajnirane farove koji su pozicionirani malo više nego kod prethodnog modela, zahvaljujući čemu ima agresivniji izgled. Tu su i produženi lukovi iznad točkova i nove obline na karoseriji, zahvaljujući čemu ovaj model izgleda modernije.

Kada je reč o enterijeru, on je izrađen od kvalitetnijih materijala, a ističu se meke podloge na naslonima za ruke i na donjem delu centralne konzole gde su smešteni menjač i ručna kočnica. Što se tehnologije i sistema za asistenciju vozaču tiče ističu se sistemi detekcije autmobila i pešaka, nadgledanje mrtvih uglova i slično.

Modifikacije se ne zaustavljaju samo kod vizuelnih detalja, već su unapređene i performanse. Naime, novi L200 4WD model može biti opremljen Super-Select 4WD sistemom upravljanja (optimalna trakcija i upravljanje), ili Easy-Select 4WD sistemom kojim se pojednostavljuje izbor moda vožnji. Oba sisitema imaju i novi off-road mod vožnje koji podrazumeva modove za vožnju po šljunku, blatu/snegu i pesku/kamenu, koji prilagođavaju snagu motora, transmisiju, kočnice i prijajanje točkova uslovima terena.

U takvim okolnostima je praktičan i “Hill Descent Control” sistem koji elektronski kontroliše brzinu vozila u situacijama u kojima može doći do proklizavanja ili se automobil kreće pod velikim uglom.

Restilizovani L200 je opremljen i novim, većim kočionim diskovima i kočionim kleštima na prednjim točkovima, dok su zadnji točkovi dobili nove veće amortizere. Takođe je i petostepeni automatski menjač zamenjen novim, šestostepenim, za kojeg predstavnici kompanije navode da da donosi bolje performanse i veću uglađenost u radu.

Mitsubishi će verziju ovog modela za evropsko tržište detaljnije opisati pre nego što ona stigne u prodajne salone, što se očekuje da bude krajem leta sledeće godine.

Top Reviews

Video Widget

gallery