Čini se da će biti snažniji nego što se prvobitno smatralo.
Mada još uvek nismo videli novi BMW serije 2 Coupe, u međuvremenu je mnogo toga napisano u vezi s vodećom verzijom. Treba da debituje negde u toku sledeće godine, kao model za 2023. M2 mnogi smatraju (mi takođe) poslednjim bastionom istinske „M“ filozofije i onoga što automobili s ovom oznakom treba da reprezentuju. Nema hibridizacije, nema preteranog upliva tehnoloških „štaka“ za (ruku na srce) loše vozače, i nema automatskog menjača.
Entuzijasti bi mogli da imaju još jedan razlog za osmeh kada je reč o najmanjem M modelu, jer najnoviji izveštaj BMWBloga kaže da M2 neće biti u ponudi s xDrive pogonom. Dok veći M4 opciono dolazi s integralnim ili pogonom na zadnje točkove, kompaktni performantni kupe će ostati dosledan tradiciji. To je upravo suprotno onome što BMW radi s novim M240i, budući da će M Performance verzija biti u prodaji s xDrive pogonom.
Dakle, novi M2 će biti sposoban da izbegne zamku u vidu prevelike mase, mada bi mogao da dobije koji kilogram više, ako u obzir uzmemo povećanje dimenzija serije 2 Coupe.
Prethodno se smatralo da će snaga biti „doterana“ do 450 konja, ali BMWBlog kaže da mi moglo da se radi o čitavih 490, tako da bi se ovaj model pozicionirao između M4 s 480 i M4 Competition s 510 ks. Maksimalan obrtni moment bi trebalo da bude identičan onom kod standardnog M4 (550 Nm).
U izveštaju se dalje kaže da xDrive postavka nije u potpunosti van igre, jer bi snažnije verzije M2 navodno mogle da usvoje AWD aranžman, kao što je CSL. Dakle, integralni pogon bi mogao da bude uparen s više snage, što bi značilo da bi dotični model probio barijeru od 500 konja. Poređenja radi, M240i xDrive će „dobacivati“ maksimalno do 375 ks.
BMW će navodno započeti proizvodnju M2 u decembru 2022., i završiti je početkom 2029. S tim u vezi, performantni kupe bi mogao da bude pre isteka životnog veka postepeno ukinut na nekim tržištima, posebno evropskim, zbog sve strože ekološke regulative. Individualne boje će takođe imati svoju premijeru, a proizvodnja će navodno biti podeljena između fabrika u Lajpcigu i San Luis Potosiju (Meksiko).
Vrele Gume