Južnokorejska kompanija je uverena da može da izazove „tektonske poremećaje“ u postojećem segmentu
Hyundai je definitivno utvrdio svoje prisustvo u segmentu krosovera. S modelima kao što su Palisade ili Santa Fe, korejski proizvođač je pokazao da je sposoban da kreira robusne mašine bez prevelikog ugrožavanja opšteg kvaliteta vožnje.
Međutim, nijedan od ovih modela po robusnosti i „off road“ kvalitetima ne može da se meri s terencima koji koriste šasiju u obliku merdevina, tako da ih mnogi ni ne klasifikuju prave SUV primerke. Međutim, to ne znači da Hyundai ili sestrinska Kia ne razmatraju ulazak u kategoriju „velikih dečaka“.
U nedavnom intervjuu, generalni menadžer proizvoda Hyundai Australije, Endrju Tuitahi, reako je da kompanija može da izazove reputaciju Toyote Land Cruiser kao ultimativnog terenskog SUV-a. Samopouzdanje dolazi iz Hyundaijeve sposobnosti da napravi poremećaje u izvesnim segmentima, gde je Tuitahi kao dokaz naveo Hyundai i30 N i iLoad.
„Smatram da smo bili veoma uspešni u stvarima kao što je i30 N, koji je ozbiljan izazivač modela s RS i GTI oznakama. Sično smo uradili s iLoadom, koji je rival HiAcea, u segmentu u kojem su oni poslovično dominirali. Uradili smo veoma dobar posao, menjajući mišljenje ljudi“, rekao je Tuitahi. „Mislim da ne bismo imali problema da uvedemo robusan SUV na tržište.“
Glasine o tome da Hyundai želi da kreira platformu za šasiju u vidu meredevina za robusni kamionet i SUV, kolaju od prošle godine. Ova šasija bi trebalo da bude podeljena s Kijom, ali tek treba da vidimo do koje faze se došlo u razvoju.
Pored toga, Hyundai grupa je već razvila odgovarajući motor za taj posao – 3,0-itarski šestoclindarski turbodizel, koji možemo da pronađemo u Genesisu GV80. Isporučuje 277 ks i 588 Nm, što je sasvim dovoljno da se stavi naspram japanskih rivala.
Vrele Gume
1 Komentar
Comments are closed.
Nikada neće uspeti .To je Toyota!