AktuelnoVesti

BMW novi logo (ipak) neće na automobile

5.12KPregleda

BMW je rešio ženevsku „zabunu“ promovisanjem novog bedža 

Otkazivanje sajma u Ženevi je napravilo pravi haos po svim linijama. Osim odlaganja promocije novih modela, čak je i BMW uleteo u  „makaze“ viralne promocije i nejasnih PR nastupa.

Naime, tokom on-line promocije električnog koncept modela BMW i4, uočen je i potpuno novi logo brenda na haubi i upravljaču.

Dugo nije bilo zvaničnog saopštenja iz BMW, da bi tek juče „objasnili“ suštinu.

Kako kažu, logo koji smo videli i proglasili novim zaštitnim znakom BMW je zapravo nastao samo za potrebe „promotivne korporativne komunikacije putem interneta i van njega“ i da se neće postavljati na automobile. 

Potpuno neobično, nedorečeno i prilično neozbiljno od strane PR službe BMW.

Da li je to prava istina ili su brže bolje „revidirali stav“ nakon loše reakcije javnosti, nikada nećemo saznati?!

Dakle stari dobri BMW bedž ostaje, iako smo se već od njega oprostili i održali mu daću.

Top Reviews

Video Widget

gallery