AktuelnoMotoGP

Andrea Doviciozo u Repsol Hondi ukoliko Mark Markez ne bude mogao da vozi

3.01KPregleda

Andrea Doviciozo bi mogao da zauzme mesto Marka Markeza u Repsol Hondi ukoliko šestostruki šampion ne bude bio kadar da se takmiči zbog posledica povrede zadobijene na početku prošle sezone

 

Španac nije seo na trkačku mašinu još od MotoGP-a Andaluzije u julu, u drugoj rundi prošlogodišnjeg šampionata, kada je učestovao na slobodnom trenintu samo nekoliko dana nakon operacije nadlaktice.

 

Od tada je Markez prošao kroz još dve hirurške intervencije, poslednji put u decembru, što je izazvalo spekulacije da bi mogao da propusti i ovogodišnju MotoGP sezonu, da bi mu se slomljena kost u potpunosti oporavila. Za sada, šestostruki šampion bi navodno trebalo da startuje na Repsol Hondi u martu, mada će izbeći predsezonska testiranja u Sepangu (februar), da bi kupio dodatno vreme za oporavak.

 

Ipak, japanski tim mora u rukama da ima i alternativne opcije. Samim tim, nametnulo se pitanje ko bi mogao da zameni Markeza u slučaju da Španac ipak ne bude mogao da vozi? Jedno ime se izdiglo iznad svih ostalih – Andrea Doviciozo.

 

Italijan, koji je bio vicešampion 2017., 2018., i 2019. (svaki put iza Markeza), napustio je Ducati na kraju protekle sezone, ostavši bez validnih opcija.

 

I sam bivši vozač Repsol Honde, Doviciozo je preko svog menadžera Simonea Batistele, potvrdio da bi prihvatio bilo kakvu ponudu japanskog tima vezano za zamenjivanje Markeza, ukoliko to naravno bude potrebno.

Da li Andrea Doviciozo ima druge opcije za sezonu 2021.?

 

Koliko god zbunjujuće izgledalo da tako visokorangirani i cenjeni vozač nema angažman, Doviciozove opcije izvan Ducatija su izgledale prilično „tanke“, čak i da nije došlo do pomalo zakasnelog rastanka u avgustu, budući da je MotoGP grid za 2021. već izgledao popunjen.

 

S Ducatijem, koji ima šest od ukupno 22 motocikla u MotoGP-u, bez slobodnog prostora u Yamahi i Suzukiju, uz Hondu koja je potpisala s Polom Espargarom, jedino su preostali Aprilia i KTM.

 

Potonji tim svakako predstavlja interesantnu opciju. Italijan je čak prethodno izjavio da bi ozbiljnije uzeo u obzir ponudu KTM-a da je mislio da mu se karijera u Ducatiju privodila kraju. To ne treba da čudi, s obzirom da je austrijski tim tokom 2020. u nekoliko navrata demonstrirao sjajne performanse.

 

Mada je očigledno da su pobednici trka, Bred Binder i Migel Oliveira u uzlaznoj putanji u fabričkom timu, situacija u sestrinskom Tech 3 nije na tom nivou. Iker Lekuona poseduje kvalitet ali je neiskusan, dok je drugog vozača, Danila Petrućija, Doviciozo redovno pobeđivao u Ducatiju.

 

Vredno je istaći da je Italijan prethodno vozio za Tech 3, kada je ovaj tim koristio Yamahinu mašineriju, redovno se pojavljujući na podijumu.

 

Ipak, ono što je sasvim izvesno je da ako se bilo koji vozač povredi u 2021., Doviciozo će biti alternativa broj 1 za svaki od timova. Možda se Italijan neće zadržati na stazi dugo, ali bi njegovo ubedljivo izdanje moglo da mu obezbedi mesto u nekom od jakih timova u 2022., pa i kasnije, bez obzira što je sada već među MotoGP veteranima.

 

Vrele Gume

Pavle Barta

Top Reviews

Video Widget

gallery