Na kraju može biti samo – najizdržljiviji
Kao što je često slučaj, tako je i na Le Manu 2014. bio pravi rat na asfaltu, gde je na kraju pobednik bio onaj koji je uspeo da se izbori sa svim nedaćama i do kraja ne odustane
Ovogodišnju trku 24. časa La Mana pratilo je na stazi 263.300 gledalaca sa kupljenim ulaznicama
Audi R18 e-tron quattro se našao na prva dva esta na podijumu, dok je Toyota završila na trećem mestu. Vozači, Marsel Fesler, Andrre Loterer i Benoa Trelije su nasledili vođstvo u svom Audiju br. 2 od Toyote br. 7 koju je vozio osvajač pol-pozicije Kazuki Nakadžima. Japanac je morao da odustane u 15. času zbog problema sa elektrikom.
Audi br. 2 je vodio sve dok nije i sam morao u boks na zamenu turbo punjača u 17. satu trke, što je iskoristio Audi br. 1 Lukasa di Grasija, Marka Ženea (zamena za Loika Duvala) i Toma Kristensena, u tom momentu vladajućeg šampiona. Di Grasi, Žene i Kristensen su vodili sve do 21. časa, kada su takođe morali u boks zbog problema sa turbo punjačem. To je iskoristio Porsche Tima Bernharda, Brendona Hartlija i Marka Vebera preuzevši vođstvo, sve do odustajanja zbog problema sa menjačem. Porsche br. 20 je na kraju bio 38.
Ne pobeđuje najbrži već najizdržljiviji. Porsche odustao u poslednjih 30 minuta zbog kvara na menjaču
U LMP2 seriji, Jota Sport Zytek Z11SN-Nissan (da nije onog „Nissan“ verovatno biste pomislili da se radi o nekoj kompjuterskoj komponenti za gejmere) koju su vozili Sajmon Nolan, Heri Tinknel i Oliver Tarvi je trijumfovala, s tim što su prvih pet mesta u ovoj kategoriji uzele posade Nissana.U kategoriji niže, GTE-Pro, br. 51 AF Corse Ferrari 458 Italia GT2 kojeg su vozili Đanmarija Bruni, Toni Vilander i Đankarlo Fisikela je završio krug ispred Corvette Racinga C7.R. Na kraju, Aston Martin Racing Vantage GTE Kristijana Poulsena, Davida Hajnemajer Hansona i Niki Tima, dobio je GTE-Am trku, dva kruga ispred Proton Porschea GT3 RSR.
Kako to obično biva, na Le Manu ne pobeđuje najbrži, najperformantniji, već prosto najizdržljiviji. Audi je očigledno dobro ispekao taj „zanat“, jer ove godine je imao dva konkurenta, Toyotu i Porsche, koji su na stazi bili možda i performantniji, ali su se „četiri prstena“ ponovo našla na tronu.