Vesti

Toyota Supra – potpuno bez kamuflaže

Toyota Supra
579Pregleda

Toyota Supra treba da bude premijerno predstavljena tokom sledeće nedelje. Premijera je zakazana za Sajam automobila u Detroitu. Međutim, na interenetu su se već pojavile prve fotografije ovog modela. Sada se pojavio i video snimak koji sve otkriva.

Toyota Supra

Dizajn nove generacije modela Toyota Supra

Počev od prednjeg dela, nova Toyota Supra ima tri velika usisnika za vazduh i LED farove. Tu je i prednji spliter, kog smo već imali prilike da vidimo. Idući ka zadnjem delu automobila ističu se otvori za vazduh i veliko vetrobransko staklo. Tu su i “double-bubble” krov, aerodinamični pragovi i felne iza kojih se skriva performantni kočioni sistem.

Kada je reč o zadnjem delu automobila, na njemu se ističe spojler i zadnje svetlosne jedinice. Tu je i agresivni zadnji branik sa integrisanim difuzorom i stop svetlom koje je smešteno na sredini. Vidimo i dve izduvne cevi.

Toyota Supra

Enterijer

Iako se na ovom fotografijama ne vidi enterijer, već imamo poprilično jasnu sliku onoga što možemo očekivati. Zahvaljujući špijunskim fotografijama od ranije, znamo da će se vozač naći za novim volanom iza kog se skriva digitalna instrument table. Tu je i ekran infotejnment sistema i drugi detalji.

Toyota Supra

Mehanizacija

Kada je reč o mehanizaciji, Toyota nije otkrivala puno informacija. Međutim, glavni inženjer projekta Toyota Supra, Tetsuja Tada je već potvrdio da će srce ovog modela biti BMW agregat. Reč je o rednom šestocilindrađu koji kod modela Z4 M40i razvija 382 konjske snage (284 kW) i 500 Nm obrtnog momenta. Zahvaljujući tome, bavarski roadster iz mesta do 100 km/h ubrzava za nešto više od 4,4 sekundi.  Pretpostavljamo da će sličnu snagu razvijati i agregat modela Toyota Supra.

Očekujemo i adaptivne amortizere i elektronski diferncijal. Takođe znamo da nova Toyota Supra ima idelanu raspodelu težine (50:50).

1 Komentar

  1. Потпуна катастрофа,од предњег до задњег браника,и од крова до пода!Зна се шта је Супра!Никад није била Бмв,нити треба да буде!Могли су сами све да развију,и каросерију и мотор и све остало,па да јој онда дају то име које је за многе обожаваоце светиња,очито не за ове главоње из Тојоте који је и праве!Ову нову никад не бих узео за своје паре!И кад би је којим случајам добио на било који начин,одмах би је продао и купио неки од претходних модела(по могућности Супру 4),јер су ми сви бољи од овог препакованог Бмв-а!

Ostavite komentar