Vesti

Renault Megane RS Trophy – R – novi detalji!

Novi kralj “hot heč” segmenta!

Renault Megane RS Trophy - R
382Pregleda

Na tron u segmentu “hot heč” modela stigao je novi kralj. Novi kralj govori francuskim jezikom. Reč je o novom Renault Megane RS Trophy-R, najbržem automobilu sa pogonom na prednjim točkovima na legendarnom Nirburgringu!

Renault Megane RS Trophy - R

Odeljenje Renault Sport nije odustalo od starih načina pri izvlačenju dodante snage iz najnovije genracije modela Renault Megane RS. Naime, novi Megane RS Trophy-R je podvrgnut striktnoj dijeti, te je za 130 kilograma lakši. To je postignuto instaliranjem tanjih stakala na zadnjim vratima, haubi od ugljenikovih vlakana, odbacivanjem zadnjih sedišta i instaliranjem lakših prednjih sedišta, titanijumskom izduvnom sistemu i čak i izbacivanjem zadnjeg brisača.

Šasija je takođe u velikoj meri modifikovana. Tu su novi amortizeri, lakše opruge, i bolja aerodinamika. Takođe. kao opcija su dostupne i felne od ugljenikovih vlakana.

Međutim, najveća razlika između Trophy-R i standardnog Megane RS modela jeste izbacivanje aktivnog sistema upravljanja zadnjim točkovima.

Ispod haube se i dalje krije četvorocilindarski turbo agregat zapremine 1.8-litara. On i dalje razvija 296 KS i 400 Nm obrtnog momenta kao kod standardnog Trophy modela. Ovaj agregat je povezan sa šestostepenim manuelnim menjačem.

Predstavnici francuskog proizvođača tvrde da novi Megane RS Trophy-R iz mesta do “stotke” ubrzava za 5,4 sekundi. Takođe, oni navode da je maksimalna brzina 262 km/h.

Novi Renault Megane RS Trophy-R će biti proizveden u svega 500 primeraka. Početna cena u Francuskoj je 55.000 evra!

1 Komentar

  1. “Naime, novi Megane RS Trophy-R je podvrgnut striktnoj dijeti, te je za 130 kilograma lakši. To je postignuto instaliranjem tanjih stakala na zadnjim vratima, haubi od ugljenikovih vlakana, odbacivanjem zadnjih sedišta i instaliranjem lakših prednjih sedišta, titanijumskom izduvnom sistemu i čak i izbacivanjem zadnjeg brisača.”

    Mogli su i vozača da izbace, pa da ga voze na daljinski…

    Po meni, Honda Civic TypeR je i dalje kralj. Oni su svoje vreme postigli serijskim autom sa svim sedištima i brisačima. Znam da će sad neki da kažu da je ovo ekstremna verzija, ali ipak je napravljena samo za “skidanje” Civica sa trona. 😉

Ostavite komentar