Vesti

FORD Focus 1.0 EcoBoost na TESTU

Ford Focus EcoBoost
dav
1.37KPregleda

Što se redakcije Vrelih Guma tiče, pred nama je radni vikend. Udobnost vikend surfovanja po internetu i viralnog bavljenja automobiliskim novinarstvom već 25 godina menjali smo za praktična dela bez obzira na vremenske uslove i okolnosti.

Ford Focus 1.0 EcoBoost

Radni plan za danas je novi Ford Focus ST-Line 1.0 EcoBoost 125 KS. Pre nego se otisnemo u belinu fruškogorskog snega, evo nekoliko podataka i utisaka. Najpre karakteristike: pokreće ga trocilindarski 1.0 EcoBoost motor od 999 ccm i 125 KS uz obrtni moment od 200 Nm i manuelnu transmisiju sa  6 stepeni prenosa.

Ford Focus 1.0 EcoBoost

Osnovni utisak nakon prvih 200 kilometara je da sve ono što ste znali o Focusu pokušate zaboraviti i da pažljivo slušate i čitate šta nam to donosi POTPUNO DRUGAČIJI Ford Focus.

Naravno, ostalo je dosta prepoznatljivosti i tipične Ford upotrebljivosti i u ovom modelu. Međutim počev od dizajna pa do osećaja tokom vožnje stvari su zaista potpuno drugačije. Ford zaista nije lagao, sa novim modelom su startovali od nule ili bolje rečeno praznog papira. Sve to naravno kako bi se uhvatio u koštac sa ljutom konkurencijom u obliku Golfa i Astre.

Nov dizaj nam je doneo manje-više iste gabarite uz produženo međuosovinsko rastojanje za 50 milimetara. Sasvim je jasno da sada imamo više mesta u unutrašnjosti, a sedišta su izuzetna i udobna. Dinamika vožnje uprkos 1.0 EcoBoost agregatu je takođe iznad očekivanja.

Ford Focus 1.0 EcoBoost

Naravno treba se navići na zvuk hladnog trocilindarskog benzinskog motora od 999 kubika, biti malo vredniji na menjaču i prihvatiti nešto višu potrošnju.

Cenovno je prilagođen upravo karakteristikama koje pruža. Uz akcijske pogodnosti Focus na našem tržištu startuje sa 16.990 evra (1.0 EcoBoost 100KS) dok je testirani od 125 KS i u ST-Line opremi oko 20.000 evra.

Ford Focus 1.0 EcoBoost

Već narednog vikenda na TVPrva ekskluzivno pogledajte šta dalje imamo reći, pohvaliti i zameriti kod novog Ford Focus 1.0 EcoBoost! 

1 Komentar

  1. Da li se podrazumeva pod “zaboraviti sve o Focusu do sada” podrazumeva i zaboraviti koroziju kod predhonih serija? Zvuk motora, rad mejačem, to mogu prihvatiti. Veću potrošnju ne mogu jer koja je svrha postojanja ovog smešnog motora…

Ostavite komentar