AktuelnoPlaćena promocijaVesti

Udvostručena autonomija za Porsche Macan

1.41KPregleda

Porsche udvostručuje ponudu modela za novi potpuno električni Macan

 

 

Prvi Macan sa pogonom na zadnje točkove pruža visoku efikasnost
– Novi Macan 4S sa do 380 kW (516 KS) snage overboost-a
– Off-road dizajn paket povećava svakodnevnu upotrebljivost
– Nadogradnja Porsche Driver Experience-a

 

 

Novi Porsche Macan sa pogonom na zadnje točkove odmah je dostupan kao nova tačka ulaska u seriju potpuno električnih SUV modela.

 

 

 

 

Izuzetno je efikasan, nudi kombinovani WLTP domet do 641 kilometar. Novi Macan 4S ima snagu do 380 kW (516 KS) i pozicioniran je na kraju sa većom snagom u programu modela. Novi off-road dizajn paket je takođe dostupan za sve Macan modele. Pored toga, Porsche Driver Experience je sveobuhvatno ažuriran.

 

 

Porsche je udvostručio opseg modela za svoj prvi potpuno električni SUV. Dok je fokus za Macan-a sa pogonom na zadnje točkove bio prvenstveno na visokoj efikasnosti i dometu, novi Macan 4S će popuniti jaz između modela Macan 4 i Macan Turbo. Kao i modeli predstavljeni početkom 2024. godine, 4S je opremljen elektronski kontrolisanim Porsche Traction Management (ePTM) sistemom, koji raspoređuje pogonsku snagu između prednje i zadnje osovine oko pet puta brže od konvencionalnog sistema sa pogonom na sva četiri točka.

 

 

 

 

Macan: baterija od 100 kWh i visokoefikasna energetska elektronika
Novi Macan, kojim Porsche ulazi u svet potpuno električnih SUV vozila, takođe dobija energiju od visokonaponske baterije sa bruto energetskim sadržajem od 100 kWh. Pogon je obezbeđen isključivo motorom zadnje osovine koji se koristi u modelu Macan 4, prečnika 210 milimetara, aktivne dužine 200 mm i snage 250 kW (340 KS). Elektromotor ima impulsni inverter od 480 ampera (PWR) u kome se koristi visoko efikasan poluprovodnički materijal silicijum karbid (SiC) da bi se obezbedila veća efikasnost. Značajno smanjuje komutacione gubitke u PWR-u i omogućava veće frekvencije komutacije.

 

 

 

U kombinaciji sa Launch Control-om, Macan proizvodi do 265 kW (360 KS) snage overboost, a maksimalni obrtni moment je 563 Nm. Od starta, automobil dostiže 100 km/h za 5,7 sekundi i ima maksimalnu brzinu od 220 km/h. Odustajanjem od pogona na sva četiri točka, Macan je 110 kilograma lakši od Macana 4 i stoga zahteva manje struje za pogon. Ovo rezultira kombinovanim WLTP dometom do 641 km.

 

 

Macan 4S: snažni elektromotori i PASM kao standard
Macan 4S ima novi motor na zadnjoj osovini i moćni SiC impulsni inverter od 600 ampera. Elektromotor ima prečnik od 230 milimetara i aktivnu dužinu od 150 milimetara. Zajedno sa motorom prednje osovine koji se takođe koristi u modelu Macan 4 i Turbo modelu, ovo rezultira izlaznom snagom sistema od 330 kW (448 KS) sa kratkim povećanjem snage do 380 kW (516 KS). Sa Launch Control-om, maksimalni obrtni moment je 820 Nm. Brojke performansi su shodno tome impresivne: sa Launch Control-om, Macan 4S standardno ubrzava od 0 – 100 km/h za 4,1 sekundu i ima maksimalnu brzinu od 240 km/h. Ima kombinovani WLTP domet do 606 km. Macan 4S je standardno opremljen elektronskom kontrolom prigušenja Porsche Active Suspension Management (PASM). Prilagodljivo vazdušno oslanjanje sa sistemom nivelisanja i podešavanjem visine, Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) i upravljanje zadnjom osovinom omogućavaju da se šasija dodatno optimizuje za povećanje performansi i udobnosti.
Dva nova modela poseduju sve kvalitete druge generacije modela Macan, uključujući progresivan, bezvremenski dizajn sa aerodinamikom optimizovanom dometom (cw = 0,25). Arhitektura od 800 volti Premium Platform Electric (PPE) omogućava DC kapacitet punjenja do 270 kW. Visokonaponska baterija se može napuniti od 10 do 80 procenata u roku od oko 21 minut na odgovarajućoj stanici za brzo punjenje.

 

 

Nova boja, novi točkovi, novi off-road dizajn paket

 

Nova boja eksterijera, Slate Grey Neo, sada je dostupna za sve Macan modele. Točak od 20 inčni na modelu Macan S, dodat je portfoliju točkova. Novi paket dizajna za terensku vožnju je takođe opciono dostupan za sve modele, dodatno poboljšavajući svakodnevnu upotrebljivost Macan modela. Teški zemljani putevi i posebno strmi usponi i spuštanja mogu se savladati još lakše nego ranije. Izmenjena geometrija prednjeg branika povećala je pristupni ugao do 17,4 stepena, u zavisnosti od modela (sa vazdušnim vešanjem na posebno podignutom nivou). U kombinaciji sa prilagodljivim vazdušnim oslanjanjem, paket za dizajn van puta takođe povećava klirens od tla za 10 mm na 195 mm pri normalnoj postavci.
Porsche nudi paket u dve boje: u Vesuvius sivoj i u boji eksterijera. Prednji branik, bočne pragove, ploče difuzora i krovne ograde se zatim farbaju u skladu sa tim. U ponudi su i odgovarajući 21-inčni off-road točkovi u sivoj boji Vesuvius. Za kupce koji izaberu varijantu paketa za off-road dizajn u spoljašnjoj boji automobila, bočne lamele su takođe ofarbane u istu boju. Krovne ograde se mogu naručiti u crnoj, srebrnoj ili turbonit (samo Turbo).

Top Reviews

Video Widget

gallery