AktuelnoPredstavljamo

Škoda Fabia Monte Carlo – sportska opcija u četvrtoj generaciji

2.22KPregleda

Škoda je, kao što znamo, odustala od povratka Fabije RS, tako da će sportski najizražajniji primerak češke marke iz B segmenta biti Monte Carlo model.

 

Takođe, neće biti karavana u četvrtoj iteraciji, jer je verzija pred nama kompletirala portfolio. Kao što je slučaj s prethodnim modelima u MC specifikacijama, unapređenja su svedena uglavnom na ona kozmetička.

 

 

Promene startuju sa spoljašnjošću, gde je Škoda primenila raznorazne crne akcente, primetne na prednjoj masci i „suknjici“, dok su obloge retrovizora i bočni pragovi urađeni u sličnom tamnom finišu. Pozadi, lažni difuzor i veliki „ŠKODA“ natpis usvajaju isti crni stil. Dvobojni izgled je zaokružen kontrastnim crnim krovom, koji se pruža u A stubove i zadnji spojler.

 

 

Prečnik naplataka kreće od 16 cola, ali se mogu naručiti i jedinice od 17 cola. Oba poseduju uklonjiv plastični trim koji doprinosi snižavanju otpora vazduha na 0,28. Ova impresivna vrednost je postignuta i uz pomoć aktivne prednje maske s podeseivim pregradama. Oni koji žele da žrtvuju komfor na konto dobrog izgleda, mogu da čak da odaberu naplatke od 18 cola.

 

 

Enterijer je u velikoj meri prenesen iz niže pozicioniranih Fabija, ali sa standardnim sportskim sedištima i brojnim crvenim akcentima. Tu su takođe i lažna ugljenična vlakna na armaturnoj tabli i tapacirungu vrata, uz bele šavove koje stvari čine atraktivnijim.

 

 

LED ambijentalno svetlo je standardno na Monte Carlo modelu, dok se za digitalni klaster instrumentacije od 10,25 inča mora doplatiti.

 

Pune specifikacije uključuju sabvufer u prtljažniku, pet USB-C priključaka, bežično punjenje i 9,2-inčni info-zabavni sistem sa SSD od 64 GB za skladištenje navigacionih mapa. Škoda prodaje Fabiju Monte Carlo sa do devet vazdušnih jastuka i automatskim tempomatom koji funkcioniše do brzine od 210 km/h.

 

 

Mada je etiketirana kao „najsportskija“ Fabia, Monte Carlo se prodaje s regularnim motorima. To znači da je možete dobiti s ulaznim 1,0-litarskim atmosferskim trocilindrašem s „moćnih“ 80 ks i 93 Nm, koji se šalju na prednje točkove putem petostepene manuelne transmisije. Potrebno joj je 15,5 sekundi da ubrza do 100 km/h, a maksimalna brzina iznosi 179 km/h.

 

Sledeća je takođe 1,0-litarska jedinica, ali s turbopunjačem, koja isporučuje 95 ks i 175 Nm. Ovaj trocilindraš putem petostepenog ručnog menjača obezbeđuje ubrzanje do „stotke“ za 10,6 sekundi, a maksimalno može da pojuri do 193 km/h.

 

 

Moćnija konfiguracija 1.0 TSI EVO otključava 110 ks i 200 Nm, uz izbor u vidu šestostepenog manuelnog il sedmostepenog DSG menjača. Verzija s tri papučice iz stanja mirovanja do 100 km/h ubrzava za 10 sekundi, dok je DSG ekvivalent deseti deo sekunde brži. Oba modela mogu da dostignu maksimalnu brzinu od 205 km/h.

 

 

Naravno, motor koji najviše priliči Fabiji Monte Carlo je veći, četvorocilindarski agregat radne zapremine 1,5 litara sa 150 ks i 250 Nm. Dostupan isključivo s DSG-om, ubrzava do „stotke“ za 8 sekundi i može da dostigne respektabilnih 240 km/h.

 

Prodaja Fabije Monte Carlo u Evropi startuje nešto kasnije ove godine.

 

Vrele Gume

Top Reviews

Video Widget

gallery