Retrovizor

Sedmica u retrovizoru 28.06.2015.

1.09KPregleda

Čekajući Đuliju

Udari dobre energije se nastavljaju. Još jedna sedmica za pamćenje

Još prošlog vikenda je bilo savršeno jasno da ove sedmice nećemo odmarati. Šta više, predostrožnosti radi, vredelo je pojačati internet server i naše linije komunikacije. Jer svi su čekali Đuliju.

Ona je stigla u fotmatu koji smo očekivali. „Very good-not perfect“ je ocena sa kojom se slažu čak i najveći ljubitelji ovog brenda! Međutim, same karakteristike modela, izgled i tehnika nisu najsnažniji utisak koji je ova napuderisana dama sa pedigreom ostavila iza sebe. Alfa Romeo Giulia je nakon decenije apstinencije izazvala emociju za koju sam bio siguran da je iščezla uporedo sa globalizacijom auto industrije. Svi znamo da ona nije savršena uprkos najavama da će biti najbrža u klasi, što zapravo nije ni bitno. Žmarci i leptirići u stomaku su ono po čemu će Giulija ostati upamćena kao i poseta našem sajtu i aplikaciji koji su ove sedmice „ugostili“ preko 100.000 jedinstvenih posetilaca.

Tajfun zvani Giulia nije bio jedini koji je vladao ove sedmice. Dobru energiju i medijsku pažnju je iskoristio Mercedes promocijom nove A klase. Manje – više već viđeno, uz poboljšanje atraktivnisti i najavu da će se narednih godina, baš kako smo predvideli, nositi zeleno. Ništa se ne dešava slučajno, jer marketing i PR čak utiču i na boje koje nam se sviđaju.

Osim Giulije i A klase, svetlost dana ove sedmice je ugledao i Mini Clubman. Mada se mnogi neće složiti, izgleda sjajno a što je još bitnije, svojom koncepcijom je iskačio iz sivila sličnih, što mu daje šansu za uspeh.

Pažnji su nam skrenuli i paparaci, tajnim snimcima modela koji dolaze i oko kojih će se ove jeseni takođe voditi ozbiljne polemike. Novi Renault Megane je na točkovima kao i dugo očekivana Niva. Za prvog sam siguran da će nastaviti tradiciju dok Chevrolet Niva ima male šanse da postigne upotrebljivost i popularnost svog prethodnika.

Da bi se sedmica lepo „zapečatila“ pobrinuo se Mercedes objavom cenovnika G500 4×4 „na kvadrat“. Preko 200.000 evra vredi automobil koji na tržištu postoji već decenijama. Još jedna tipična trgovina emocijama koja postaje najskuplja a tražena roba. Lično Vam moram šapnuti, toliko je moćan da to i nema cenu.

Nakon što su svi ovi noviteti protutnjali našim internet konekcijama i moždanim sinapsama, iznenadno zagušenje veza je izazvala velika analiza pouzdanosti motora. Očigledno, ništa više nije kao što je nekada bilo.

Neka žmarci i leptirići potraju!

Miodrag Piroški

Top Reviews

Video Widget

gallery