Dizelgejt i natkurivanje
Ne zna se kome je ove sedmice bilo teže, šefu VW Vinterkornu ili balkanskim premijerima
Ništa nije dosadnije u našem poslu od sedmice „iza Frankfurta“. Oseka modela, ispričane priče i forsirane vesti onih koji su okasneli za najveći salon automobila na svetu. Međutim, ovi post sajamski dani gospodnje 2015. u automobilskom svetu odjekuju kao prazno lonče koje se kotrlja niz stepenište. Puno buke uz događanja koja zaista nisu morala da se dogode.
Ipak, da skandali protekle sedmice ne pobede čestitost, pobrinuli su se BMW koji je proizveo 10-milioniti primerak „trojke“ i Opel prvom test vožnjom nove Astre. Za BMW serije tri sve se zna – konkurenciju nema. Dok oko Astre ima šta da se elaborira. Manje nas je oduševila pojavom, više digitalizovanom periferijom kojom jasno daje do znanja da je ovaj Opel oličenje buduće kombinacije automobila i smart telefona u jednom proizvodu.
Od Opela, mnogo manje digitalizovan je Hyundai Tucson kojeg smo takođe imali priliku da isprobamo na putu. I još jedno iznenađenje! Umesto prevaziđene tehnologije prethodnih generacija, ovog puta na Hyunadai SUV sve štima kao podmazano. I pogon i ponašanje na asfaltu, a kažu i izvan njega. Iako lično ne razumem ko i sa kakvim motivima poželi ovo što je nalik terencu a nije ni terenac ni limuzina ostavljam slobodu da tek nakon testiranja, umesto jednog novinara redakcijski konzilijum donese zaključak kakav je zapravo novi Hyundai Tucson.