Retrovizor

Sedmica u retrovizoru 27.11.2016.

1.1KPregleda

Stado

Maskirani noviteti, lov na Tesla veštice, Tramp protiv Fiata, prva pomoć za glavu

Kako to obično biva nakon prošlonedeljnog sajma u Los Anđelesu, sedmica za nama je protekla u nešto skromnijim tonovima.

Pirelli je prvi izvukao kartu novim kalendarom, koji se decenijama u nazad sa lake pornografije transformisao u istinski umetnički izražaj.

Uz Pirelli, manje – više smo se bavili maskiranim automobilima koji se spremaju za narednu godinu. Kamuflažno odelo su navukli drumska SUV krstarica BMW X7 u pratnji šestice sa GT predznakom. Opel takođe novom Insignijom nagoveštava da neće tek tako prepustiti evropsko tržište Renaultu & Co. A i Seat kao da se budi, Leon Cupra sa puno veselih konjića je pred nama.

Eho sajma u Los Angelesu pa još kombinovan sa političkim previranjem u Americi zakačio je Fiat i Teslu. Najpre se Tramp obratio Fiatu sa jednom vrstom poruke da to tako više neće moći, dok je bivša Tesla sekretarica osula paljbu po Elonu Masku da je običan folirant koji lavitira na jaslama budžeta. Istorija se baš ponavlja, jer filozofija stada vlada na svim meridijanima od kada je čoveka. Ništa lakše nije bilo ni pravom Tesli u borbi sa krupnim kapitalom, politikom i malograđanštinom.

Naše domaće automobilsko stado saterano u mali tor opet je došlo pred šišanje. Ovog puta se pod plaštom BEZBEDNOST U SAOBRAĆAJU planira od svakog vozača uzeti 1.500 za prepravke paketa „Prva pomoć“ kojem je istekao rok trajanja. Matematika je jednostavna, milion ipo putničkih, komercijalnih i teretnih vozila puta hiljadu petsto dinara jeste preko 18 miliona evra koji će otići na prepakivanje gaza i zavoja. Statistički to je recimo 400.000 novih pneumatika ili 100.000 vozila koja će biti efikasnija kada koče ispred pešačkog prelaza, da nam stado ostane brojnije.

Prepakivanje gaza i zavoja u Prvoj pomoći koštaće vozače koliko 100.000 kompleta novih pneumatika

Kada smo već kod Stada, htedoh se zahvaliti Koji i Cveji na bioskopskoj psiho terapiji. Taman pomislih da ludim, kada ono uvideh u tom mraku da nisam jedina ovca sa sličnom dijagnozom. Međutim, uvek je gore nego što to izgleda. Muke producenata su mačiji kašalj za ono što se po istom principu negativne selekcije dešava u automobilskoj branši. Trajko svojim šundom vedri i oblači, svita neznalica u zanatu je sve brojnija a sada čak i blogeri testiraju Toyote po Španiji. Opšta degradacija profesije je na delu a i fašizam nam se uvukao u priču na mala vrata. Onaj koji digne glavu, po hitnom postupku biva upućen u medijsku gasnu komoru. Da kažem to i javno, iza velikog brenda Mercedes u Srbiji se krije samo jedan mali čovek koji je formirao neki svoj lični medijski logor.

Srećom šuma nije daleko a hrabrosti i iskustva u takvoj borbi imamo!

Miodrag Piroški

Top Reviews

Video Widget

gallery