Državni automobili pojedoše budžet i skandalozni AMSS
Aktuelna “Pekinška sedmica” ostala je u senci dešavanja kod nas
I ova sedmica, poput dve prethodne, bar što se tiče automobilskog sveta, bila je u potpunom znaku sajma u Pekingu i nekih domaćih zbivanja! Noviteta uglavnom onih konceptualnih pregršt, a i domaćih isto toliko!
Peugeot je predstavio svoju okosnicu povratka na Dakar Rally promocijom nešto drugačijeg modela Peugeot 2008
Peugeot je predstavio svoju okosnicu povratka na Dakar Rally promocijom nešto drugačijeg modela Peugeot 2008. Koliko je on potpuno drugačiji od serijskog modela nije potrebno posebno naglašavati, ali da je lep, prelep tu sumnje nema. Bar prema najavama iz Peugeota biće i konkurentan, tako da MINI kao višestruki šampion Dakara, više nema mirne snove.
Od ovosedmičnih utisaka iz Pekinga notirali smo Golf R400 i Mercedes MLC
A od ovosedmičnih utisaka iz Pekinga notirali smo Golf R400 i Mercedes MLC. Volkswagen je na sajmu u Pekingu predstavio najbrži i najsnažniji serijski Golf ! VW Golf R400 je zadžao osnovnu liniju modela sa troje vrata uz mnogobrojne vizuelne bravure koje zahteva aerodinamika jednog sportskog modela.
Mercedes je skinuo veo tajnovitosti koji je obavijao najavu budućeg kupe terenca sa oznakom MLC. Manje-više, sve je ostalo na očekivanim tehničkim detaljima.
Što se domaćih zbivanja tiče proteklih sedam dana bilo je nerešeno! Dva pozitivna i dva negativna brojanja.
Lukoil je dodelio Passata svojim najsretnijim klijentima, a Vrele Gume su u saradnji sa FAS i Jeep Club Srbija organizovali vrlo interesantan karavan terenskih vozila. Blato, priroda, adrenalin, moćne mašine! Kao u filmu!
Sa druge strane, saznali smo da nam je na leđima preko 30.000 državnih automobila, uglavnom onih luksuznijih marki, za koje smo u prošloj godini platili preko 52 milona evra samo za gorivo i troškove održavanja. Ima se – može se! Pa čak i da se službeni Audi duplo češće servisira jer nikome nije palo na pamet da je uvoznik skratio servisne intervale sa standardnih 30.000 na 15.000 kilometara. Obrazloženja su im bajkovita, ali kvalitet goriva ne spominju!? Ako nije gorivo, šta bi onda moglo biti razlog češćem servisiranju od onog propisanog međunarodnom garancijom proizvođača?
Za preko 30.000 državnih automobila, uglavnom onih luksuznijih marki, u prošloj godini smo platili preko 52 milona evra samo za gorivo i troškove održavanja
Zbivanja u AMSS počinju da odmotavaju jedno klupko svega i svačega čije dimenzije znaju samo njegovi akteri
Kao šlag na tortu ovome, zbivanja u AMSS počinju da odmotavaju jedno klupko svega i svačega čije dimenzije znaju samo njegovi akteri! Ko krade a ko laže, verovatno se nikada neće saznati kao ni osnovna činjenica kakva je to organizacija AMSS? Privatna? Društvena? Ničija ili svačija?
Suštinski, ništa čudno, AMSS je samo ogledalo države koju smo “zapatili”! Ona je ničija i svačija. Ničija kada je u pitanju odgovornost, svačija kada je u pitanju nerad i lopovluk.
Miodrag Piroški