Retrovizor

Sedmica u retrovizoru 18.10.2015.

1.03KPregleda

Riba smrdi od glave – čisti se od repa

Fiat punim gasom, BMW M2, VW seča knezova, Moskvič ponovo u akciji

Period u kojem dešavanja uglavnom stižu sa drugih meridijana i kontinenata je pred nama! Ipak, sakupilo se prilično i evropskih vesti. Fiat je mudro sačekao da se konkurenti „ispucaju“ oko Frankfurta! Protekle sedmice je dominirao. Prvo je zvanično predstavio i krstio svoj novi, porodični sedan imenom Tipo. Lepa tradicija naziva, još bolji izgled i funkcionalnost. Ako Turci pogode i dostojan nivo kvaliteta, onda se može reći da stiže jedan dobar automobil za običnog čoveka koji može podneti nekih 200 evra mesečne rate.

Fiat TIPO odličan automobil za one koji podnose 200 evra mesečne rate

Poređenje kvaliteta i bezbednosti modela Hyundai Tucson svedoči da su mali postali veliki

Nedugo iza Tipa, stigla nam je prva fotografija novog kamioneta Fiat Toro i to direktno iz Brazila. Zanimljiva koncepcija eksterijera koja nema dodirnih tačaka sa Pick-up kašetastim dizajnom. Koketira sa Jeep Chrookee a nosi Jeep Renegade tehnologiju. Ostalo je nejasno, da li stiže i u Evropu, ili ostaje samo na američkom kontinentu. Kako bilo, čini se da je Markione preveslao veliku većinu konkurenata! Izbegao je koru od banane na koju se oklizao VW, i sada samo treba da uskoči u prazan prostor. Kolo sreće se baš okreće. Ko beše gore-sada je dole. Evo primera Hyundai! Poređenje kvaliteta i bezbednosti modela Tucson svedoči da su mali postali veliki.

Protekle sedmice obradovao nas je i BMW zaista prelepim M2 modelom a i podsetio na istoriju xDrive sistema. Spasao je mnoge živote!

U dane koji su prethodili, umešao se i Moskvič! Renault Rusija, obnavlja ovu boljševičku marku, za potrebe plasmana nekog novog niskobudžetnog modela. Moskvič se ponovo rađa i da Dačija ima koga da gleda sa visine.

Volkswagen je protekle sedmice sa najvišeg nivoa počeo sabirati konce. Nije im lako! Osim 11 miliona prevarenih kupaca, za vratom mu dišu američki sudovi, nemački poreznici i međunarodni potrošački Comsumer International. Sečom knezova, tačnije suspenzijom top menadžera koji su na bilo koji način bili umešani u prevaru veka suštinski samo renoviraju fasadu. Lažljivi softver nije samo proizvod i trik, on je suštinski sinonim stanja VW arogantnog duha koji godinama izbija iz njihovih menadžera svih nivoa. „Nama niko ništa ne može“ je stav tih malih ljudi sakrivenih iza velike VW značke na reveru! Čišćenje ribe od repa iako smrdi od glave je neminovno. I pre lažljivog softvera oni su uspeli pokvariti „čeličnu kocku“ zvanu VW.

Osim 11 miliona prevarenih kupaca, za vratom VW dišu američki sudovi, nemački poreznici i međunarodni potrošački Comsumer International

Miodrag Piroški

Top Reviews

Video Widget

gallery