Sedi se na dupetu
Nova „petica“, otpremnine pa u pečalbu, veće kazne, seljaci nam rade o glavi
Sedmica u kojoj BMW predstavi novu seriju 5 podrazumeva činjenicu da ostali tih dana nestaju sa scene. Upravo se to i dogodilo. Moćna bavarska, mašina koja do perfekcije uklapa mehaniku, elektroniku i smart tehnologiju je pred nama. Kakao to bar sa papira izgleda, epitet lidera u klasi za BMW serije 5 je neminovna posledica. Šteta što za Mercedes E klase slava tako kratko bijaše.
Nova BMW petica je stigla. Šteta što Mercedes E klase tako kratko najbolji bijaše
Ipak, bilo je i onih hrabrih koji su zagazili preko linije. Stigao je novi Compass. Iako Jeep lično favorizujem najviše zbog Wranglera i Grand Cherokee, određena doza gađenja na Jeep Compassideju plišane terenske igračke je ovim novim modelom samo ublažena. Sladak je ali bez karaktera, isto kao Cherokee i Renegade. Najgori mogući epitet za Jeep, koji već decenijama opstaje u svojoj neodoljivoj muškoj ružnoći i pre svega šmekerskom karakteru gore pomenuta dva veterana.
A upravo takav, ružan do bola ali sa karakterom masovnog ubice je monstruozni GMC Sierra 2500 HD koji pokušava da odbrani čast potrebe biti drugačiji po svaku cenu. Kako bilo, to automobilsko ludilo svakako više cenim od Jeep utapanja u sivilo ili tzv. main stream da me lakše razumeju dorćolski blejači.
Retko se dešava ali ove sedmice ostadoh još uvek zbunjen upravo testiranim Jaguar F-Pace. Perfektan na svaki način, ali osećam da mu neki sastojak nedostaje za potpunu simfoniju koja nadražuje sva čula. Dosta je u tom testiranju pomogao i Lazar Ristovski ocenom da se u Jaguaru sedi isto kao i u lokomotivi, „na dupetu“ reče on. Istina živa.
Ostadoh tako na dupetu i saznanjem da je velika većina radnika Fiata iz Kragujevca, pokupila svoje otpremnine pa „zapalila“ u Poljsku trbuhom za kruhom. Nije im zameriti na domišljatosti, kada se već pružila tako zgodna prilika.
Vozač je uvek kriv, pa čak i kada nije, rekoše kancelarijski moljci odgovorni za stanje puteva
Nešto manji intenzitet iznenađenja je prouzrokovala najava novih većih kazni za učinjene saobraćajne prekršaje. Svakako više discipline nikada nije na odmet, ali glasam za kažnjavanje i odgovornih za pogubno loše puteve. Zakon i to predviđa, ali takav slučaj još nismo imali. Jer stvarno odgovorni za tako nešto su se dobro sakrili po kabinetima. Ustaljeno, vozač je uvek kriv, pa čak i kada nije abilira ih od svake odgovornosti.
I na kraju, čitajući neki dan cenjeni dnevni list Novosti ostadoh ponovo na dupetu ekskluzivnim saznanjem da su za poskupljenje goriva odgovorni radovi u poljoprivredi.
Sada je sasvim izvesno, ovi seljaci će nam ipak doći glave. Uz svesrdnu pomoć dupeglavaca naravno.