Redizajnirani Volkswagen Passat – nov dizajn spolja, i unutar kabine!
Model namenjen američkom tržištu
Pad prodaje sedan modela je doveo do toga da GM i Ford obustave proizvodnju takvih automobila. Međutim, VW nije krenuo njihovim stopama, te je na ovogodišnjem Sajmu automobila u Detroitu predstavio redizajniranu verziju modela Volkswagen Passat.
Uprkos tome što ga predstavnici kompanije opisuju kao potpuno novi model, on to nije. Ipak je reč o ekstzivnom “fejsliftu”. Razlog za to je što je VW prošle godine prodao svega 41.401 primerak modela Volkswagen Passat u SAD. Čelnici kompanije su zbog toga smatrali da kreiranje nove generacije nije finansijski opravdano. Oni se nadaju da će ovaj redizajn biti dovoljan da dovede do veće prodaje.
Dizajn
Bez obzira na to koji su razlozi za redizajn, moramo opisati kako on izgleda. Naime, novi Volkswagen Passat ima novi prednji deo sa velikom maskom (rešetkom) hladnjaka i nove farove. Model sa fotografija je opremljen R-Line paketom opreme spoljašnjosti, te se na njemu ističe i agresivni prednji branik, lažni otvori za vazduh na krilima i specijalne aluminijumske felne.
Sportski dizajn se nastavlja i ka zadnjem delu redizajniranog Volkswagen Passat. A stubovi su naglašeniji, a tu su i obline koje mu daju moderniji izgled. Na njegovom zadnjem delu se ističe novi prtljažnik sa spojlerom i uže svetlosne jedinice. R-Line podrazumeva i spojler u crnoj boji i nove izduvne cevi. Sve u svemu, ovaj model dosta podseća na Passat koji je namenjen kineskom tržitšu, a koji je predstavljen prošle godine.
Enterijer
Redizajniran je i enterijer. Naime, u kabini se sada ističe nova komandna table sa restilizovanim otvorima za vazduh. Otvor za vazduh na komandnoj table izgleda kao da se prostire celom njenom širinom. Prost stilski trik, ali dovoljan da kabina izgleda primamljivo. Tu je i nova instrument tabla i ažurirani infotejnment sistem.
Mehanizacija
Kada je reč o mehanizaciji, ispod haube modela Volkswagen Passat se krije četvorocilindarski agregat radne zapremine dva litara. On razvija 174 konjskih snaga (129 kW) i 280 Nm obrtnog momenta. Povezan je sa šestostepenim automatskim menjačem preko kog se snaga šalje prednjim točkovima.
Dok su raniji Passat modeli bili dostupni i sa VR6 agregatom zapremine 3,6 litara, to neće biti slučaj sa ovim modelom. Taj agregat je kod ranijih modela razvijao 280 konjskih snaga (208 kW) i 249 Nm obrtnog momenta.
Fotografije i nove detalje sa premijere u Detroitu očekujte u toku dana.
Fotografije: Carscoops
1 Komentar
Comments are closed.
Приближити га изгледу јапанских лимузина и биће успјеха. Бар што се Америке тиче.