Ford seče granu na kojoj sedi
Najnoviji prodajni rezultati Forda što se tiče prodaje u Evropi naterali su zvaničnike ovog brenda da dobro razmisle o isključivo električnoj strategiji kojoj su se posvetili bez rezerve
Prema podacima koje je objavilo Evropsko udruženje proizvođača automobila (ACEA), potražnja u Evropskoj uniji, zemljama EFTA i Velikoj Britaniji je pala za 16,9 odsto na 226.365 automobila.
Fordov tržišni udeo u regionu EU+EFTA+UK pao je sa 4,1 odsto na samo 3,3 odsto u provoj polovini 2024. To nije iznenađenje, jer neshvatljivo ukidanje Fieste je desetkovalo prodaju, dok za isto vreme na tržište nije plasiran bilo koji konkurentan EV model.
Bar prema reagovanjima iz „centrale“ Ford će ovih dana preispitati odluku o potpuno električnoj strategiji, jer očigledno elektrifikacija nije jedini put, a kako vreme odmiče postaje sve jasnije da će klasični pogoni živeti još mnogo duže nego što to nalažu EU birokrate.
BONUS: Nekada je Ford bio cenjen brend od kojeg ostaju kvalitetniji polovnjaci nego novi modeli
1 Komentar
Comments are closed.
Motor dobar 150.000km, a posle kad zakuca neće niko da ga radi. Nov polumotor 5000 evra plus ruke 1000. Propast živa sa tim 3 cilindarskim motorima.