Vesti

Počelo je počelo, Perica je otvorio 4 oka. Da li mu se dopao Suzuki Jimny pitanje je sada ?

949Pregleda

Prvi utisak iz Pariza je da će ovo biti sajam drugačijimod svih u prethodnih 120 godina. Najave pre najava , društvene mreže i novi načini plasiranja automobilskih noviteta doprineli su tome da je bar u prvih dva sata pod kupolama sajma automobila u Parizu prilična „promaja“ uz tek simboličan broj novinara. Možda tome i kumuje saobraćajni kolaps u gradu svetlosti, videćemo.

Kako bilo Perica Rajković se odmah zadržao na štandu Suzukija. Kaže, „novi Jimny deluje jako simpatično i praktično“!

Ispod haube je novi benzinski agregat radne zapremine 1,5 litara koji menja staru pogonsku jedinicu zapremine 1,3 litra.

Predstavnici japanskog proizvođača tvrde da će novi agregat razvijati veći broj obrtaja i veći obrtni momenat, „čak i pri malim brzinama“, što će unaprediti vožnju modela Jimny, posebno na nepristupačnom terenu. Uprkos većoj zapremini, novi agregat je za oko 15% lakši od svog prethodnika, ali je i znatno efikasniji.

Novi četvorocilindarski agregat radne zapremine 1,5 litara (1.462 cc), razvija 100 konjskih snaga i 130 Nm obrtnog momenta. Povezan je sa petostepenim manuelnim menjačem, koji je optimizovan kako bi učinio agregat ekonomičnijim, a zahvaljujući novoj poluzi i ručici, vibracije u kabini su smanjene na minimum. Kao opcija će biti dostupan i četvorostepeni automatski menjač, koji je još efikasniji.

Snaga se od SUS agregata preko menjača šalje svim točkovima zahvaljujući Suzukijevom „Allgrip PRO AWD“ sistemu, koji je, kako navode iz kompanije „dizajniran za profesionalce“. Reč je o sistemu upravljanja svim točkovima, koji ima tri moda vožnje a to su 2H, 4H i 4L. Dozvoljeni napadni ugao prilikom prilaska prepreci je 37 stepeni, a pri silasku ovaj ugao iznosi 49 stepeni.

Što se dizajna tiče, kao što se vidi na fotografijama, Suzuki Jimny je ostao veran svojim precima a utisak Perice Rajkovića je da ovaj model obećava itekako.

Top Reviews

Video Widget

gallery