Predstavljena pre nedelju dana u Japanu, „osvežena“ Mazda2 se neće prodavati samo na domaćem tržištu. Naime ovaj osveženi model stiže i u Evropu početkom 2020. godine!
Međutim, Mazda2 za Evropu neće biti dostupna sa istim agregatima kao Mazda2 za Japan. Na primer, Skyactiv-D 1.8-litarski turbo dizel agregat koji će biti dostupan kupcima u Japanu, neće se naći na evropskom tržištu.
Zapravo, to i nije neko veliko iznenađenje s obzirom da se i trenutna verzija ovog modela u Evropi ne prodaje sa dizel agregatom. Naime, Evropljani će na raspolaganju imati samo atmosferski, četvorocilindarski Skyactiv-G 1.5-litarski agregat koji će biti dostupan u dve varijante. Jedna od njih je dostupna sa dve pogonske opcije.
Standardni izbor će biti varijanta gore pomenutog agregata koja razvija 74 KS. Kod ovog modela agregat je povezan sa šestostepenim manulenim menjačem. Sa druge strane, tu je i nešto snažnija verzija koja razvija 89 KS, koja će biti dostupna sa manuelnim ili automatskim menjačem. Obe verzije imaju Mazda M Hybrid sistem kao standard.
To znači da „blago“ hibridni sistem koristi mali elektromotor koji se napaja rekuperacijom kočione energije. Na taj način se smanjuje potrošnja goriva.
Na stranu pogonske opcije, nova Mazda2 će imati iste promene kao i verzija za japansko tržište. To znači modifikovan spoljašnji dizajn, tiši i udobniji enterijer i i-Activsense paket sistema za asistenciju i bezbednost.
Napomena: na fotografijama je Mazda2 za japansko tržište