Novi BMW M5 F90 je automobil o kojem se, bar za sada, uvek piše i govori u pozitivnom svetlu, što je svakako opravdano jer je reč o možda i najboljem automobilu bavarske kompanije do sada.
Međutim, tjuning kompanije, kako to obično i biva, uvek smatraju da sve može biti još bolje. Jedna od tih kompanija je i G-Power.
Naime, ova kompanija je iz twin-turbo V8 agregata radne zapremine 4,4 litara izvukla dodatnih 99 konjskih snaga (74 kW) i 90 Nm obrtnog momenta, te M5 sa takozvanim „Stage 1“ paketom razvija ukupno 690 konjskih snaga i 840 Nm obrtnog momenta. To je postignutom modifikacijom softvera.
Tu je i „Stage 2“ paket koji je još uzbudljiviji te M5 sa tim paketom razvija ukupno 739 konjskih snaga (551 kw) i 920 Nm obrtnog momenta. Tu je takođe modifikovan softver, ali su dodate i nove izduvne cevi.
Vrh ponude čini paket „Stage 3“ koji podrazumeva novi softver za performanse koji zajedno sa titanijumskim izduvnim sistemom doprinosi da V8 agregat razvija ukupno 789 konjskih snaga i 980 Nm obrtnog momenta.
Iz kompanije G-Power tvrde da sa „Stage 3“ paketom BMW M5 F90 od 0 do 100 km/h ubrzava za samo 2,9 sekundi, te da postiže maksimalnu brzinu od 335 km/h. Poređenja radi, fabrički model iz mesta do 100 km/h ubrzava za 3,4 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 305 km/h.
Što se vizuelnoih detalja tiče, G-Power je instalirao novu Venturi RR haubu izrađenu u potpunosti od ugljenikovih vlakana, kao i felne veličine 21 cola.
Šta mislite o ovom tjuniranom BMW-u M5?