Etablirani proizvođači automobila se prestrojavaju, kako bi zauzeli što bolje mesto na „gridu“ kada je reč o trci u pozicioniranju za električnu budućnost.
Mnoge etablirane kompanije su se verbalno posvetile potpunoj elektrifikaciji, ali bi Hyundai mogao da ode korak dalje, i to tako što će već sada ukinuti razvoj motora s unutrašnjim sagorevanjem.
Nove informacije dolaze iz članka publikacije Business Korea, objavljenog pred Božić. Ova internet stranica tvrdi da je Hyundai Motor grupacija oficijelno ukinula sektor za razvoj motora s unutrašnjim sagorevanjem u Namjang istraživačkom institutu južno od Seula. U članku se takođe govori da je departman za pogonske sklopove reorganizovan u tim za razvoj elektrifikacije, kao i da je uspostavljena grupa za razvoj baterija.
The Korea Economic Daily takođe izveštava o zatvaranju, citirajući neimenovane industrijske izvore i navodno elektronsko pismo novog šefa sektora istraživanja i razvoja, Čang-Kuk Parka: „Naš samostalni razvoj motora predstavlja veliki uspeh, ali mi moramo menjati sistem da bismo kreirali buduće inovacije, bazirane ne sjajnim stvarima koje smo postigli u prošlosti.“
Doduše, za sada nema oficijelne objave od strane Hyundaija u vezi s ovim tvrdnjama. Ipak, glasine koincidiraju sa značajnim rokadama u visokom menadžmentu Hyundaija. Albert Birman je nedavno najavio povlačenje s mesta šefa sektora istraživanja i razvoja, dok šef dizajna, Peter Šrejer, takođe prelazi na novu poziciju. Korejski proizvođač je isto tako najavio preko 200 različitih direktorskih promocija, s tim što će trećina biti vezana za diviziju istraživanja i razvoja.
„Mnoga nova imenovanja uključuju novu generaciju lidera, koji već iza sebe imaju ostvarene uspehe i zasluge za tekući uspeh grupacije“, izjavio je portparol kompanije.
Vrele Gume