Brži, ubitačniji, suroviji i ekološki prihvatljiv
Iako smo očekivali da Volkswagen bude taj koji će u ovoj krizi proizvodnju automobila usmeriti u pravcu proizvodnje tenkova, Hyundai je to učinio prvi uz to i pokretan na vodonik, jer briga za okolinu nema alternativu.
Naravno u uvodu ove vesti sve je u stilu crnog humora, ipak kao u svakoj šali, tako i u ovoj ima i puno istine.
Naime Hyundaijeva ćerka firma Rotem specijalizovana za izgradnju teških oklopnih vozila, upravo predstavlja usavršenu verziju svog tenka K3 koji se pokreće na vodonik.
U Hyundai – Rotem tvrde da je pogon uz pomoć gorivih ćelija zapravo idealan za pokretanje ove grdosije.
Prednosti tenka K3 na vodonik u odnosu na standardne dizelaše su bešumnost, više raspoložive snage, veća brzina, manja količina goriva koja omogućava izuzetnu autonomiju i što je posebno bitno „hladan rad“.
Vodonički K3 tenk ne ostavlja toplotni otisak i gotovo je nevidljiv termo kamerama, najvećim protivnicima oklopnjaka
U medijskom saopštenju se još ističe da K3 kontrolu vatre obavlja uz pomoć IA ali i da takođe raspolaže svojim sopstvenom flotom malih bespilotnih letelica za izviđanje, odbranu ali i neočekivana ofanzivna dejstva.
Što bi rekli, gde K3 na vodonik prođe tu trava ne raste ali iza njega ostaje čist vazduh uz napomenu da nema raspoloživih informacija šta će se dogoditi ako neprijateljska raketa pogodi ovu grdosiju punu vodonika.
Prvi serijski model se očekuje 2040. godine.