Honda želi da kupci znaju da su Passport, Pilot i CR-V spremni za terenske avanture.
Japanska marka je obelodanila unapređeni Ridgeline kamionet za 2021., a poznavaoci američkog tržišta će primetiti da revidirana verzija izgleda kao da je izašla iz „teretane“. Razlog leži u tome što Hondini dizajneri rade na uzimanju većeg tržišnog kolača u SAD, gde vozači vole „mačo“ stajling. Ovaj pristup će biti primenjen i na SUV modele ovog japanskog proizvođača.
Ova, za sada teorija, u potpunosti ima smisla. Toyotin redizajn za RAV4 2019. je bio uspešan, što se očitavalo u porastu prodaje (najprodavaniji SUV u Americi). Potpredsednik za marketing američkog ogranka Honde, Džej Džozef, navodno je povezao odsustvo grubljeg izgleda s padom prodaje Passporta i Pilota, što nastoji da promeni.
Dakle, ono što treba očekivati je da će redovna restilizacija Honde Passport usvojiti robusniji, grublji stajling. Aktuelni model je relativno nov, debitovavši 2018., kao model za 2019., tako da je nova verzija verovatno daleko godinu-dve. Veći Pilot, s tri reda sedišta, bliži je dolasku nove generacija. Uglavnom, oba SUV-a trenutno nude prilično konzervativan stajling, a ono što je indikativno da se nijedan nije našao među 20 najprodavanijih modela u 2019.
S druge strane, CR-V jeste na toj listi i zapravo je bio drugi najprodavaniji SUV u Americi, odmah iza Toyote RAV4. Aktuelna generacija je debitovala za 2017. modelnu godinu, a kroz neznatnu restilizaciju je prošla 2019. Očekuje se da će i CR-V u novom izdanju preuzeti formulu koja podrazumeva grublju pojavu, mada je i ova sadašnja definitivno uspešna.
Vrele Gume