Porsche se polako priprema da uvede još jedan krosover model u svoju gamu, Cayenne Coupe, ali istorija kompanije sa off-road vozilima seže mnogo dalje u prošlost od originalnog modela Cayenne koji je predstavljen 2002. godine.
Zapravo, priča počinje pre oko šezdesetak godina kada je kompanija Porsche počela da razvija off-road model za nemačku vojsku. Naime, vlada je tražila vozilo koje je brzo, lako i agilno, a to su bile specijalnosti kompanije Porsche. Međutim, vlada je zahtevala da to vozilo bude i pouzdano, lako za servisiranje i da je sposobno da savlada i najnepristupačnije terene.
Naravno, Porsche nije imao veliko iskustvo u toj oblasti, ali su se prihvatili posla i kreirali su vozilo po imenu 597 Jagdwagen. Ono je dizajnom podsećalo na Volkswagen-ov Kubelwagen, a bilo je izuzetno lako, odnosno, težilo je svega 870 kilograma.
Njegovo srce je bila modifikovana verzija četvorocilindarskog agregata koji se nalazio u modelu Porsche 356. Taj agregat je proizvodio oko 50 konjskih snaga i omogućavao je ovom vozilu da dostigne maksimalnu brzinu od 100 km/h.
Agregat je bio povezan sa četvorostepenim menjačem, a tu je bio i novi, off-road stepen prenosa. Međutim, ono što je definisalo taj model jeste sistem preko kog je mogao da se izabere pogon na prednjim ili na svim točkovima.
Kao da to nije dovoljno impresivno, ovaj model je mogao i da pluta po vodi, čime je bio idealan za prelaženje preko reka. Kao rezultat, prve verzije ovog modela nisu imale vrata.
Jagdwagen je predstavljen predstavnicima nemačke vlade 1955. godine, a nakon toga je predstavljen i britanskoj i francuskoj vojsci. Porsche je nastavio sa razvojem tog modela i pripremao ga je za serijsku proizvodnju, međutim nemačka vlada je sklopila ugovor sa kompanijom Auto Union, te je Porsche obustavio rad na tom projektu.
Uprkos tome što nije stigao do masovne serijske proizvodnje, Porsche je konstruisao 71 primerak ovog modela. Oko 50 automobila i dalje postoje i povremeno se pojavi oglas da je jedan od njih na prodaju. Naime, pre oko dve godine, Jadgewagen iz 1957. godine je prodat po ceni od 196.352 evra.