
BMW najskuplji u servisu, Opel najpovoljniji
Nemačka kompanija Carly, specijalista za uređaje koji rade samodijagnostiku automobila u servisu, sprovela je detaljnu analizu i otkrila koliko vlasnici najpopularnijih marki u proseku ostavljaju u servisima.
Analizom su obuhvaćeni najčešći kvarovi zabeleženi njihovim dijagnostičkim alatom u periodu od deset godina, a procenjeni troškovi popravki se baziraju na zvaničnm kalkulatorima samih proizvođača.
Vozači BMW-a plaćaju najviše u servisu, Opelovi najmanje
Rezultati nisu doneli velika iznenađenja. Na samom vrhu neslavne lestvice našao se BMW. Vlasnici popularnih „bimmera“ za posetu servisu u proseku moraju da izdvoje čak 1150 evra.

Analiza ipak pokazuje da troškovi značajno variraju zavisno o modelu.
BMW serije 5 je neslavni rekorder sa prosečnim troškom popravke od 1.525 evra.
Carlyjeva dijagnostika kao najčešće probleme navodi zamenu DPF filtera i kvar lambda sondi, a oba zahvata spadaju među skuplje. Poređenja radi, popularna serija 3 s prosečnim troškom od 875 evra u ovom kontekstu deluje gotovo pa povoljno.

Sa druge strane imamo i proizvođače koji poštuju svoje kupce.
Opel je apsolutni pobednik ove analize sa cenom od samo 375 evra potrebnih za prosečan servis – što je manje od trećine prosečnog troška za BMW.
Izvor: autoblog.rs
1 Komentar
Comments are closed.





Totalno netačno.. bmw jeste bmw i jeste skup za održavanje, ali opel od kojeg to neočekivano je ekstremno skup za cenu delova…npr konkretno poklopac prskalice fara 11800 dinara strasno,isti deo za forda naravno isto u originalu 348 dinara da 348 original…opel ušao u stelatis naručeni delovi iako skupi čekaju se od 3 m3seca do čak 2 godine,da da do 2 godine …strasno ..onda izadje članak kako opel jeftin za održavanje…ništa ne bezi od nekog bmw