AktuelnoIAA Minhen 2021.Predstavljamo

Mercedes-AMG EQS u punom sjaju na minhenskom štandu

2.22KPregleda

Mercedes EQS je debitovao ove godine kao električna perjanica nemačke marke, a sada je u Minhenu skinut veo s AMG varijante.

 

 

Samim tim, akcenat je na visokim performansama, tako da moćna električna krstarica isporučuje do 761 ks i 1020 Nm.

 

 

Ovakva isporuka snage se postiže isključivo kada je automobil u Race Start režimu s Boost funkcijom, zahvaljujući standardnom AMG Dynamic Plus paketu. U tom slučaju, AMG EQS do 100 km/h ubrzava za 3,5 sekundi. Standardno, ovaj elektromobil raspolaže sa 657 konja i 950 Nm. Maksimalna brzina iznosi 250 km/h.

 

 

Budući da se radi o AMG modelu, snaga dolazi iz motora s posebnim specifikacijama. Inženjeri iz Afalterbaha su kompletno revidirali zadnju osovinu, nosače motora i podsklop šasije. Ogibljenje i stabilizacione spone derivati su postojećih postavki kod AMG modela.

 

 

Naravno, reč je o pogonskom sklopu s dva elektromotora, što podrazumeva pogon na sve točkove, sa sistemom upravljanja na zadnju osovinu pod uglom od devet stepeni (standardno). U opticaju je pet režima vožnje: Slippery, Comfort, Sport, Sport+ i Individual. Comfort je fokusiran na maksimalan domet, dok Sport i Sport+ akcenat stavljaju na visoke performanse.

 

U igri je i trorežimski sistem regenerativnog kočenja, podesiv preko komande na volanu, preko kojeg se napaja baterija od 107,8 kWh. Nova stvar, kada je Mercedes u pitanju, je mogućnost ažuriranja sistema menadžmenta baterije onlajn.

 

 

Za usporavanje i zaustavljanje su zadužene visokoperformantne  AMG kočnice sa 17-inčnim diskovima i šestoklipnim čeljustima napred. Naplaci prečnika 21 cola su standardni, dok opcione varijante dolaze u razmerama od 21 i 22 cola. Još jedan interesantan opcional čini keramičko-kompozitni kočni sistem, koji se može dobiti s crvenim kočnim čeljustima.

 

 

Kada je o unutrašnjosti reč, tu je najnovije izdanje MBUX Hyperscreen solucije (standardno). Odlikuju je AMG brendirani displeji na klasteru instrumentacije i druge funkcije ekskluzivno dostupne kod performantnog modela. AMG Performance volan je zaravnjen na dnu, a u istom stilu dolaze sportske papučice i oznake na bočnim pragovima, patosnicama i trimu od ugljeničnih vlakana. Za razbijanje monotonije su zaduženi crveni šavovi na armaturnoj tabli, vratima i sedištima.

 

 

Šta je još vredno pomena? Ima mnogo interesantnih stvari kada je AMG EQS u pitanju. Obruč volana poseduje funkciju grejanja, baš kao i zadnja sedišta, dok putnici na prednjim mogu da uživaju u ventilaciji i masaži. Tu je i panoramski krov, dok „zimski paket“ donosi grejanje vetrobranskog stakla i sistem pranja. Ukupno je u kabinskom prostoru prisutno šest USB-C priključaka, a za dobar zvuk odgovoran je Burmester 3D audio sistem.

 

Novajlija bi na tržištu trebalo da se nađe krajem ove i početkom sledeće godine, ali cenovnik za sada još uvek nije poznat. Ono što takođe ne znamo je koliki mu je domet. Standardni EQS može da pređe do 770 kilometara (WLTP), dok brzi punjač za samo 15 minuta obezbeđuje 300 kilometara vožnje.

 

Vrele Gume

Top Reviews

Video Widget

gallery