Vesti

ŠKODA podržava Tour de France kao zvanični sponzor šesnaest godina za redom!

PR Saopštenje

Škoda i Tour de France
268Pregleda

ŠKODA podržava Tour de France trku šesnaesti put kao zvanični sponzor i partner. Proizvođač
automobila će obezbediti 250 vozila za potrebe organizacije trke. Peloton će predvoditi automobil
ŠKODA SUPERB koji će služiti kao „Red Car“ za direktora trke Christian Prudhomme-a.

Škoda i Tour de France

ŠKODA je takođe sponzor nagrade „Green Jersey“; peti put za redom, logo proizvođača automobila će se naći na dresu onoga ko osvoji najveći broj poena u klasifikacijama. Fanovi biciklizma mogu imati sve aktuelne informacije o trci zahvaljujući zvaničnoj Tour de France aplikaciji „powered by ŠKODA“.

Alain Favey, član uprave ŠKODA AUTO za prodaju i marketing, ističe: „ Kao glavni partner Tour de France-a, predstavljamo brend milionima fanova biciklizma, kao i sportistima tokom jednog od najatraktivnijih sportskih događaja na svetu. U martu smo produžili saradnju sa organizatorom Tour de France-a za još pet godina do 2023. godine. Na taj način smo postavili temelj za kontinuiran zajednički uspeh i naglašavamo važnost biciklizma i Tour de France-a u segmentu podrške sportskih aktivnosti.”

ŠKODA je predstavljena kao zvanični sponzor i partner na prestižnom biciklističkom događaju. Češki proizvođač automobila podržava ovaj događaj šesnaesti put za redom. Flota automobila broji 250 vozila, uključujući SUV modele KODIAQ i KAROQ, kao i najprodavaniji model OCTAVIA i top model brenda SUPERB.

Peloton će i ove godine predvoditi posebno ŠKODA vozilo. Crveni ŠKODA SUPERB će biti mobilni centar direktora trke Christian Prudhomme-a, iz kog će pratiti trku. ŠKODA SUPERB je jedino vozilo koje će izvoziti stazu zajedno sa biciklistima.

Škoda i Tour de France

106-ti Tour de France počinje 6. i trajaće do 28. jula. Za „Grand Départ“ 106-te tradicionalne biciklističke trke, biciklisti iz celog sveta će se okupiti 6. jula u glavnom gradu Belgije, Briselu u čast petostrukom pobedniku Tour-a, Eddy Merckx-u koji drži svetski rekord u trkama po etapama.

Najinteresantniji deo trke uključuje planinske rute kroz Alpe, gde će profesionalci morati da savladaju Col de Cars, Col d’Izoard i Col du Galibier. Finalna etapa je tradicionalno kroz Jelisejska polja u Prizu gde se biciklisti očekuju 28. jula.

ŠKODA kampanja „Najvećoj porodici: Biciklistima“ – osvojite VIP putovanje na Tour.

Za ovogodišnji najveći biciklistički događaj, ŠKODA je pokrenula kampanju koja prenosi strast i duh prijateljstva i
dinamičnosti unutar biciklističke zajednice. Kampanja je aktivna na televiziji i društvenim mrežama. Za promociju kampanje se koristi i ŠKODA web stranica WeLoveCycling.com.

ŠKODA je takođe ekskluzivni partner zvanične Tour de France aplikacije koja omogućava fanovima
biciklizma da budu pravovremeno informisani o Tour-u. Aplikacija je besplatna i dostupna je za Android i iOS.

Podsetimo da istorija brenda ŠKODA počinje proizvodnjom bicikala.

1895. godine Václav Laurin i Václav Klement osnovali su fabriku za proizvodnju bicikala u gradu Mladá Boleslav. Samo deset godina kasnije, prvi automobil je izašao iz proizvodnje – Voiturette A. 1925. godine se Laurin & Klement udružuju sa ŠKODA. Baš kao što podržava Tour de France i Tour of Spain (‘Vuelta’), češki proizvođač podržava mnoge druge međunarodne biciklističke događaje, kao i nacionalne i internacionalne popularne sportske događaje. Dodatna oprema za bicikle je takođe deo originalne dodatne opreme brenda ŠKODA.

Škoda i Tour de France

PR Saopštenje

 

Ostavite komentar