Toyota pomoć pri parkiranju
Toyota Motor Corporation je unapredila svoju tehnologiju inteligentnog sonara (Intelligence Clearance Sonar – ICS), koja služi za sprečavanje ili ublažavanje sudara tokom parkiranja ili kretanja. Osim toga, dodat je novi način pregleda na Toyotinom ekranu sa panoramskim pogledom, koji vozačima omogućava da lakše vide okolinu pre nego što započnu vožnju. Toyota planira da ugradi ovu tehnolgiju u modele čije je predstavljanje zakazano za 2015. godinu
Inteligentni sonar
Toyotin trenutni uređaj detektuje prepreke i pomaže da se izbegne ili ublaži sudar u slučaju naglog ubrzanja, a zbog pritiska na pogrešnu papučicu. Novi sistem ima više senzora i može da detektuje objekte koji se nalaze dalje, jer skenira prostor šire i dublje. Osim toga, poboljšana je logička kontrola kako bi se sprečio ili ublažio sudar sa susednim vozilima ili preprekama, čak i kada nije reč o zameni papučica, već i tokom vožnje malim brzinama na parkinzima ili prilikom izlaska sa parking mesta.
Toyotin inteligentni sistem za pomoć pri parkiranju sada koristi ICS sistem kako bi pomoću automatskog kočenja sprečio ili ublažio sudar. Pored toga, nova podrška za skretanje automatski kontroliše upravljač na tesnim parking mestima, gde je potrebno višestruko pomeranje vozila napred i nazad. Druga poluautomatska funkcija pomaže prilikom izlaska sa paralelnih parking mesta gde je malo prostora ispred i iza vozila.
Ekran sa panoramskim pogledom
Ekran sa panoramskim pogledom, koji trenutno na ekranu navigacionog sistema prikazuje vozilo iz ptičje perspektive, unapređen je prikazom koji „vidi“ kroz predmete. Pritiskom na dugme vozač prebacuje između prikaza iz ptičje perspektive i „providnog“ prikaza, koji vozaču omogućava da vidi okruženje vozila kao da je samo vozilo providno. U poređenju sa prikazom iz ptičje perspektive, „providni“ prikaz omogućava lakše uočavanje prepreka, jer su jasnije prikazane na ekranu.
Ova poboljšanja Toyotinog sistema za pomoć pri parkiranju povećavaju bezbednost na parkinzima, gde se događa otprilike 30% nesreća sa materijalnom štetom.
Toyota veruje da je konačni cilj društva u pokretu da potpuno eliminiše sabraćajne nesreće sa povredama i smrtnim posledicama. Toyotin integrisani koncept za upravljanje bezbednošću usmerava razvoj bezbednosne tehnologije i razvoj vozila, pokrivajući sve aspekte vožnje, tako što integriše bezbednosne sisteme vozila, umesto da oni rade svaki za sebe. Ovaj pristup se održava na istraživanje i razvoj bezbednosnih sistema i uređaja.