AktuelnoVesti

Sve je manje automobila ispod 20.000 evra

3.85KPregleda

Podižu cene SUS modela da bi električni bili „jeftiniji“

 

 

Nekada je na fabrikama pisalo „Živeo rad“ a danas u opisu strategije rada piše, povećavaj cene postojećih modela sa motorima na unutrašnje sagorevanje da bi električni modeli bili naizgled jeftiniji

 

Naravno, uz podizanje cena klasičnih modela ide i profit koji proizvođači jednim delom usmeravaju na „razvoj“ EV, ali i dobrim delom ovaa ekstra zarada odlazi i u džepove deoničara.

 

 

Renault Clio je uveliko prebacio 20.000 evra

 

 

Kako piše časopis Auto Road Traffic, inflacija u automobilskom sektoru se izražava u dvocifrenom procentualnom iznosu.

 

 

Broj automobila dostupnih u Nemačkoj za manje od 20.000 evra se brzo smanjio u roku od godinu dana. U proleće 2022. u Nemačkoj je još uvek bilo 45 modela koji su bili ispod ove cenovne granice. Samo godinu dana kasnije, izbor je pao na njih 30. Ukoliko se ovaj trend nastavi do početka naredne godine on će pasti na dvadesetak.

 

 

Izveštaj jasno pokazuje da su mali automobili svih proizvođača enormno poskupeli i da je premašen prag od 20.000 evra. Nedavno su povećane i osnovne cene (stvarno dostupnih kupcima) za modele Renault Clio, Ford Fiesta, Peugeot 208 i Toyota Yaris.

 

 

Međutim, postoje marke koje još uvek nude vozila ispod 20.000 evra poput VW Up, Polo, Škoda Fabia, Seat Ibiza i Seat Arona, Opel Corsa, Fiat 500 i Renault Twingo, Dacia Sandero, Hyundai i10, Toyota Aygo,…

 

 

 

Iz svega je jasno da se izbor najjeftinijih modela naglo smanjuje i da se upravo opštim neumerenim povećanjem cena automobila zapravo smanjuje razlika u odnosu na cene „električara“ umesto da se oni nižim cenama približavaju kupcu.

 

 

Kineski BYD Seagull EV za 10.000 evra

 

 

Osim ako Kina ne odluči drugačije… a onda nam sledi tek pravi automobilski rat između kineskog jeftinog električnog automobila i protekcionističkih mera EU koje se već najavljuju u ovom sektoru.

 

 

 

BONUS PLUS: Dobar i papreno skup 

 

 

1 Komentar

  1. Da smo pametni pa da bojkotujemo kupovinu novih automobila zbog nicim izazvanog poskupljenja istih. Strasno je to sto automobil sa 3 cilindra od 90 ks, morate da platite najmanje 20000 eura. Pa ko je lud to da radi. Naravno ako zelite ( samo benzin u ponudi ) 4 cilindra od oko 130 do 150 ks, onda morate da izdvojite od 30000 do 35000 eura. Da ne pricamo o hibridima kojima je cena od 30000 za Nissan Juke do 42000 i vise za vecu klasu automobila. Mogli su drzavni organi da ukinu porez na neke, kada vec nisu mogli bankarski sustem da usklade i omoguce povoljne kamate na kredite i leasinge. Auto od 40000 eura u Francuskoj je oko 350 eura rata. Kod nas je auto od 33000 eura 650 rata. Da ne pricamo o obradi kredita itd. Gde vas dodatno pljackaju banke. Tuzno ali istinito !!!

Ostavite komentar

Top Reviews

Video Widget

gallery