Fiat ili BMW?
Penzija za Z4, transferi dizajnera, Putin u BMW stilu
Salon automobila u Parizu se približava. Temperatura polako raste, pre svega kod manjih igrača koji koriste ovo zatišje da se svojim najavama medijski probiju što dalje.
Najbolji primer je najava gotovo perfektne Lade pod oznakom X Code koji će se tehnološki bazirati na Nissan-Renault B0 platformi. Ništa ne bi tu bilo neobično da iza svega ne leži i činjenica da od sada za dizajn Lade odgovara jedan od doskorašnjih šefa ovog sektora u Mercedesu.
Kod nas malo poznati Borgward, koji od svega za sada ima samo velike planove i bogatu tradiciju otišao je još dalje. Pod svoje okrilje je uzeo Davida Ženoa, najboljeg đaka Pitera Šrejera koji je iz Kije prešao u Borgward kako bi vodio odeljenje dizajna. I tu nije kraj, u ovu kuću su došli i bivši direktori Mercedesa i Minija. Očigledno „miševi“ su pripremaju da otmu puno žita sa tavana. U Kini se inspirišu ali i dalje ciljaju Evropu.
Miševi se spremaju da razvuku žito sa tavana. Borgward oteo vodeće Kia i Mini dizajnere
Istovremeno, BMW je prošle sedmice zaustavio proizvodnju modela Z4. Evo sjajne prilike za kolekcionare jer ovo je ujedno i poslednji originalni BMW u klasi roadstera. Nasleđuje ga japansko/bravarska kombinacija, koja će sigurno tehnološki biti sjajna, ali već je jasno da od duše neće ostati puno toga.
Audi se takođe potrudio da baci kosku novinarima. Najavio je pa porekao pa opet nezvanično potvrdio da se ipak sprema A6 Allroad RS. Ukoliko tako i bude, bolje od ovoga u konkurenciji moćnih karavana u narednoj deceniji ne treba ni tražiti.
Inače Golf ljubitelji ne moraju više brinuti. Problem sa dobavljačima je rešen tako što je VW ipak malo odrešio kesu. Proizvodnja fetiš modela se nastavlja nesmanjenim tempom.
Putin odrešio kesu i poklonio po jedan BMW olimpijcima. Pare nisu spominjali
A kesu nije samo odredila naša republička Vlada, već i Rusija. Dok se ovde licitira čije su medalje, Putin je donosiocima odličja iz Rija poklonio po jedan BMW X model. Rusi pare nisu spominjali, jel o njima se u Olimpijskim sportovima ne diskutuje. One se sistematski ulažu u nauku pre svega, da nam sledeće „sigurno zlato“ ne postane opet bronza.
Na kraju ove olimpijske balade, žao mi samo što ne pobedimo u još kojem kolektivnom sportu. I to ne samo navijački, već i automobilski. Velika je to stvar da FCA Srbija odreši kesu i konačno pokloni te „zlatne“ Fiate 500L. Nije Fiat isto što i BMW ali poklonu se u zube ne gleda, a i medalje nemaju istu cenu. One su neprocenjive!