Da bi njen ludački jak električni hiper automobil C_Two (razvija 1.888 KS) prošao homologaciju, kompanija Rimac mora prvo da se uveri da on ispunjava sve standarde kada su u pitanju performanse, izdržljivost i pouzdanost. Naravno, on mora da prođe i testove bezbednosti.
Na žalost svih ljubitelja ovog hiper automobila, testovi bezbednosti podrazumevaju i „crash“ test. Jer, simulacije su jedno, a realni uslovi su nešto potpuno drugo. Takođe, cilj Mate Rimca i njegove kompanije jeste da njihovi automobili budu bezbedni i legalni za vožnju po javnim putevima, bilo gde na svetu.
Naravno, proces potpune homologacije nije nimalo jednostavan i brz. Taj proces ponekada može trajati i od 3 do 4 godine. To znači da ponekad treba da prođe 3 do 4 godine da bi neki automobil od koncepta, preko prototipa došao do automobila legalnog za vožnju na javnim putevima.
Prvi korak ka homologaciji su simulacije. Zatim slede testovi materijala i komponenti. Nakon toga testovi prototip automobila i na kraju naravno sledi test konačnog proizvoda. Prema tome, „crash“ test koji nije jeftin, posebno za malog proizvođača poput kompanije Rimac Automobili, samo je deo opsežnih testova.
Što se potpuno elegtičnog C_Two tiče (biće napravljeno samo 150 primeraka), one je „crash“ test prošao sa odličnim ocenama. To znači da hrvatski proizvođač automobila sada može da krene ka novoj fazi razvoja. Po rečima predstavnika te kompanije, ta faza je unapređenje dizajna i svega ostalog“.
Interesantno je što je Rimac za ovaj „crash“ test čak 6 puta koristio isti automobil. Naravno, razbijanje jednog automobila iznova i iznova nikada nije lep prizor. Ali tako je malim proizvođačima automobila…