AktuelnoVesti

Nova Honda Civic Type R na scenu stupa 2022.

2.65KPregleda

Honda je nedavno predstavila prototip 11. generacije Civica u sedan izdanju, pred planiranu premijeru u proleće sledeće godine

 

U istoj najavi, japanska marka je potvrdila da će i „hot hatch“ verzija uskoro imati svoju novu iteraciju.

 

Nova generacija Honde Civic Type R bi na scenu trebalo da stupi 2022., i ono što možemo reći sa sigurnošću je da će oduševiti entuzijaste. Poput aktuelnog modela, zaobići će hibridnu asistenciju u korist „starog dobrog“ motora s unutrašnjim sagorevanjem, bez bilo kakvih suvišnih uplitanja „modernih tehnologija“.

 

Prvi prototipovi novog Type R-a su već primećeni kako se kreću putevima u okviru test programa, a fotografije sugerišu da je reč o većem vozilu od aktuelnog. Međuosovinsko rastojanje je vidno duže, dok je prednji prepust naglašeniji.

 

 

Upkos povećanjima dimenzija, promene na planu stajlinga su više evolutivne nego revolucionarne. Kao i u slučaju standardnog hečbeka, Honda je „smekšala“ linije u pokušaju da na taj način osvoji širu ciljnu grupu kupaca, odbacujući lažne ventilacione otvore i darujući automobilu jasnije, čistije površine karoserije.

 

„Hipertrofirano“ zadnje krilo aktuelnog modela i duboki prednji spliter će „preživeti“ redizajn, a očekuje se da će povratak imati i postavka izduvnog sistema u vidu tri centralno postavljena završetka.

 

Što se unutrašnjosti tiče, ona će biti refleksija rešenja kod standardnog modela, s devetoinčnim ekranom info-zabavnog sistema, postavljenog povrh armaturne table, uz osveženu digitalnu instrumentaciju ispred vozača. Kupci će takođe moći da uživaju u novom paru sportskih sedišta, unapređenom sportskom volanu i aluminijumskim papučicama, uz ručicu menjača od istog materijala s Type R potpisom.

 

Međutim, najinteresantniji deo novog modela je naravno motor, jer dok ostatak Hondine game neumoljivo maršira ka elektrifikaciji, novi Type R neguje „konzervativnost“. Naime, Japanci su nedavno pojasnili da se strategija elektrifikacije pre svega odnosi na „mejnstrim“ portfolio u Evropi do 2022.

 

Na pitanje da li to uključuje i Type R, Tom Gardener, viši potpredsednik Honde za Evropu je rekao: „Imamo osnovne stubove ponude koji će biti elektrifikovani. Jasno je da imamo veoma čuvene proizvode, kao što su derivati Civica, tako da pretpostavljam da sugerišete na Type R. Međutim, nisu donesene konačne odluke povodom toga.

 

Prilično smo svesni jake povezanosti kupaca s aktuelnim modelom, tako da ćemo temeljno razmotriti koji je najbolji način kada je o napretku reč.“

 

Na osnovu Gardnerove izjave očekujemo da će novi Type R koristiti revidiranu verziju postojećeg 2,0-litarskog turbobenzinca, koji pokreće aktuelni model. Naravno, Honda će poraditi na efikasnosti, to je sigurno, a snaga je biti veća od trenutnih 320 konja, da bi se zadržala pozicija u samom vrhu „hot heč“ segmenta. Gotovo je sigurno da će Type R zadržati šestostepenu manuelnu transmisiju i prednji pogon.

 

Proizvodnja će se takođe izmestiti iz Svindona u Engleskoj, gde se fabrika zatvara 2021., u neki od pogona u Japanu.

 

Vrele Gume

Naslovni render: Auto Express

Top Reviews

Video Widget

gallery