AktuelnoVesti

Nova E-Klasa All-Terrain

2.06KPregleda

 E-Klasa All-Terrain: nova generacija sa poboljšanom svestranošću i inteligencijom

 

 

Nova E-Klasa All-Terrain je imala svoju svetsku premijeru na IAA Mobiliti u Minhenu, upotpunjujući porodicu E-Klase.

 

 

Novi All Terrain u standardnoj opremi stiže sa 4MATIC pogonom na sva četiri točka, povećanim razmakom od tla, većim točkovima i AIRMATIC vazdušnim oslanjanjem (takođe standard) i programom vožnje van puta, nova E-Klasa nudi sada još širu upotrebljivost nego kod prethodnika.

 

 

 

 

Dodatni praktični detalji koji poboljšavaju iskustvo vožnje van puta su terenski ekran i „providni poklopac motora“ – deo kamere od 360°.

 

 

 

E klasa All Terrain ima nepogrešiv izgled za sve terene: elementi dizajna za off-road uključuju jedinstvenu prednju rešetku, specijalne branike, hromirani prednji i zadnji štitnik branika visokog sjaja i tamno sive obloge ruba točkova.

 

U poređenju sa konvencionalnom E-Klasom karavan, All-Terrain model je veći samo po visini. Skoro je iste dužine i meri ukupno 4.950 milimetara. Širina je 1.904 milimetra; visine 1.497 milimetara. Standardna veličina guma je 235/55 R 18 na točkovima dimenzija 8 J k 18. Dostupni su opcioni točkovi do 20 inča.
Nova E-Klasa All-Terrain je 28 milimetara šira od prethodnog modela. Ovo čini putovanje još udobnijim za putnike na zadnjim sedištima, koji sada imaju 1.519 milimetara prostora za laktove. Međuosovinsko rastojanje je povećano za 22 milimetra na 2.961 milimetar, što stvara više prostora za kolena i noge pozadi.

 

 

 

Sportski zadnji kraj krije kapacitet nosivosti od 615 do 1.830 litara (plug-in hibridni model: 460–1.675 litara). Nasloni sedišta se mogu preklopiti u razmeri 40:20:40. Upravljaju se sa dva dugmeta na levoj i desnoj strani naslona zadnjeg sedišta. EASI-PACK vrata prtljažnika su standardna. Pogodno se otvara i zatvara pritiskom na dugme pomoću ključa za paljenje, prekidača na vozačevim vratima ili ručke za otključavanje na samim vratima prtljažnika. Poklopac za prtljag na uvlačenje i pregradna mreža (obe standardne) imaju dvodelni dizajn, svaki sa svojom kasetom sa valjcima.

 

 

Elementi Offroad dizajna 

 

Najprivlačnija karakteristika upadljivog prednjeg dela je maska sa duplim lamelama u iridijum srebrnoj boji u SUV stilu sa zvezdom integrisanom u sredini i Mercedes-Benz šarom. Karakterističan prednji branik, kao i hromirani donji branik visokog sjaja, takođe doprinose robusnom izgledu.

 

 

 

U pogledu sa strane, prepoznatljivi tamno sivi poklopci ruba točkova naglašavaju karakter All-Terrain. Isto važi i za pragove koji imaju hromiranu traku visokog sjaja.
Pozadi, E-Klasa All-Terrain se takođe može pohvaliti branikom specifičnim za model, zaokruženim simuliranim štitnikom podvozja od hroma visokog sjaja. Još jedan detalj je robusna zaštita praga tereta u izgledu od nerđajućeg čelika.

 

Posebne karakteristike u unutrašnjosti zaokružuju AMG sportske pedale od nerđajućeg čelika i patosnice sa All Terrain logom.

 

 

 

 

Vazdušno oslanjanje kao standard
Nova E-Klasa za sve terene je standardno opremljena AIRMATIC vazdušnim oslanjanjem za sve strane. Ovaj sistem kombinuje mehove vazdušnog oslanjanja sa prilagodljivim ADS+ amortizerima za maksimalnu reakciju. Karakteristike amortizera se automatski menjaju na svakom pojedinačnom točku u stepenu kompresije i odskoka. Sofisticirana senzorska tehnologija i algoritmi prilagođavaju amortizere površini puta tako da se udar od udarca u neravninu sa jednom gumom, na primer, ne prenosi na celu osovinu i unutrašnjost.

 

 

Tri All-Terrain modela dostupna za lansiranje na tržište 

 

Od samog lansiranja na tržište, entuzijasti za All-Terrain imaju na raspolaganju tri koncepta vožnje: dizel, benzin i plug-in hibridna verzija. Modele sa sagorevanjem pokreću četvoro- i šestocilindrični motori iz Mercedes-Benz porodice modularnih motora (FAME). Na ovaj način, program motorizacije značajno doprinosi fleksibilnosti međunarodne proizvodne mreže, dok istovremeno pomaže da se zadovolji rastuća potražnja za elektrifikacijom.
Sa inteligentnom tehnologijom pojačanja i integrisanim starter-generatorom (ISG) koji dopunjuje turbopunjač, i dizel i benzinska varijanta su blagi hibridi. Nova baterija je podigla snagu elektromotora sa 15 na 17 kW, a obrtni moment pojačanja na 205 Nm.
Električna snaga od 95 kW (129 ks) i potpuno električni domet do 100 kilometara (VLTP) omogućiće vozačima plug-in hibridnog modela da putuju bez upotrebe motora sa unutrašnjim sagorevanjem – čak i u off-road režimu na neravnom terenu. Visoka gustina snage hibridne pogonske jedinice dolazi zahvaljujući stalno uzbuđenom sinhronom motoru sa unutrašnjim rotorom. Maksimalni obrtni moment elektromotora od 440 Nm je spreman za rad od samog početka, što rezultira visokom agilnošću pri pomeranju, zajedno sa dinamičkim performansama vožnje.

 

Puna električna snaga je dostupna do 140 km/h, nakon čega se brzina lagano ograničava. Posebnost visoke tehnologije je inteligentni, elektromehanički pojačivač kočnica. Ovo osigurava da kočioni sistem kombinuje električni oporavak sa hidrauličnom kočnicom za maksimalnu efikasnost.

 

 

BONUS VIDEO: Prethodna generacija

 

 

 

1 Komentar

  1. Hibridna E Klasa All Terrain sa nisko-profilnim gumama. Realno gledano, jedini teren koji ce ovaj auto videti je poneka rupa ili ivicnjak na putu do i oko trznog centra ili restorana. To i ne bi bio toliki problem da nema niskoprofilne.

Comments are closed.

Top Reviews

Video Widget

gallery