Za sve ukuse
Brabusu, kao i obično, ono što AMG uradi nije dovoljno, tako da se čuvena nemačka tjunerska kuća dodatno „dohvati posla“ kada su u pitanju sportski modeli sa trokrakom zvezdom
Rezultat se, kada je GLA 45 AMG u pitanju, ogleda u 400 KS, 21-inčnim točkovima i aerodinamičkim poboljšanjima.
Ono što je poznato je da Brabus nudi najekstremniji tretman kada su u pitanju Mercedesovi motori. „Naoštravaju“ se ne samo AMG modeli, već i neki drugi, jer naravno, mora se paziti i na komercijalu. Nemačka tjunerska kuća na svoje proizvode daje garanciju od 100.000 km i tri godine, a kada su lubrikanti u pitanju, preporučuje se Motul.
GLA 250
Brabus nudi PowerXtra B25 performantni paket za četvorocilindarski tubo motor iz GLA 250 sa pogonom na prednje ili na sve točkove. „Plug-and-play“ modul je integrisan u elektroniku samog motora. Novi parametri za sistem upravljanja rada motora i povećanje pritiska podižu snagu sa standardnih 211 na 245 „konja“. U isto vreme, maksimalni obrtni moment je sa 350 Nm podignut na 385. Sasvim logično, to rezultira i boljim performansama, tako da je sprint do „stotke“ skraćen na 6,7 sekundi, a maksimalna brzina je povećana na 250 km/h.
GLA 45 AMG
Perjanica lepeze tjuniranih motora GLA je Brabus PowerXtra CGI B45 za GLA 45. Nakon ove konverzije, „frizirani“ Gla raspolaže sa čak 400 KS i 500 Nm. Sa ovim motorom ispod haube, GLA obavlja sprint iz stanja mirovanja do 100 km/h za 4,4 sekunde. U kombinaciji sa Brabus V/max jedinicom, maksimalna brzina se podiže na 270 km/h.
GLA 220 CDI
Brabus ECO PowerXtra D3 je, kao što pretpostavljate paket za turbo-dizel motor, koji pored performansi donosi i štedljivost. Vezan je za GLA 220 CDI. Instalacija pomoćne „plug-and-play“ jedinice dodaje 40 „konja“. Sa 210 KS i 410 Nm, ovaj agilni dizelaš obezbeđuje ubrzanje do „stotke“ za 8 sekundi i maksimalnu brzinu od 220 km/h.
„Šminka“
Koje su to komponente koje dodatno naglašavaju „brabusovski gen“. Tu su Brabusovi završeci izduvnih cevi od nerđajućeg čelika. Pored toga što izgledaju atraktivno, donose sportsku audio notu, ali bez opterećivanja vašeg slušnog aparata. Sportski izduv sa aktivnom kontrolom leptir-ventila je opciono dostupan za GLA 250 4MATIC. Vozaču obezbeđuje individualno podešavanje zvuka u rasponu od suptilnog do oštro sportskog, i to pritiskom na dugme.
Brabusovi inženjeri i tehničari su razvili i podno LED osvetljenje za sve verzije, što ulazak i izlazak iz vozila čini bezbednijim kada je napolju mrak. Aktivira se daljinskim ključem ili povlačenjem ručice vrata. Brabusov zadnji spojler, postavljen na zadnja vrata je univerzalan za sve GLA modele.
Dodatne komponente
Dostupni su točkovi u rasponu prečnika od 18 do 21 inča. Najveća opcija je Brabus 9Jx21 „Platinum Edition“ u Monoblock F i R dizajnerskim temama. Brabusovi partneri Continental, Pirelli i Yokohama obezbeđuju performantne pneumatike do dimenzija 255/30 R21.
Brabusove sportske opruge približavaju karoseriju tlu za oko 25 mm. Niži centar težišta rezultira u boljoj upravljivosti. Za one koji teže komforu, postoji i opcija za podizanje ogibljenja GLA za oko 30 mm.
Enterijer po želji kupca
Kada je u pitanju enterijer, nemački tjuner je obezbedio brojne ekskluzivne dodatne aplikacije poput dvobojnih ploča na pragovima od nerđajućeg čelika sa opcionim osvetljenim Brabus logoom, mat pedala i aluminijumskih „Race“ polugica za menjanje stepena prenosa.
Brabusova radionica za presvlačenje sedišta i enterijera nudi još više opcija za buduće kupce i ispunjavanje njihovih želja. Fina koža i alkantar mogu doći u bilo kojoj željenoj boji.