AktuelnoPredstavljamo

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance – najmoćniji AMG do sada

5.35KPregleda

Reč je o najmoćnijem AMG modelu do sada.

 

Zvaničan naziv novajlije je Mercedes-AMG GT 63 S E Performance. Sufiks „E“ jasno sugeriše da se radi o „plug-in“ hibridu, prvom iz Afalterbaha. Ne sumnjamo da će mnogi drugi uslediti.

 

 

Dakle, šta novo nudi PHEV AMG? Pa, dodatnu snagu i to u velikim količinama. Kombinacija twin-turbo 4,0-litarskog V8 i paketa baterija od 6,1 kW, uz naravno elektromotor postavljen na zadnju osovinu, obezbeđuje isporuku 843 ks (620 kW) i 1.400 Nm. Sasvim je jasno iz navedenog da imamo posla s najsnažnijim serijskim Mercedes-AMG-om do sada.

 

 

Inženjerski tim iz Afalterbaha jer blisko sarađivao s Mercedes-AMG Formula 1 radionicom u Velikoj Britaniji, u cilju kreiranja moćnog i u isto vreme laganog baterijskog paketa, čija masa iznosi 89 kilograma. Elektromotor samostalno isporučuje 152 kW (207 ks). Budući da u ovom slučaju hibridna asistencija služi pre svega za dodatnu snagu, ne toliko „ekologiju“, autonomija na čisto električni pogon iznosi 12 kilometara.

 

 

Međutim, nije domet što nas ovde interesuje, već performanse. Iz stanja mirovanja do 100 km/h ovaj AMG ubrzava za 2,9 sekundi, što je brže od GT Black Series kupea (3,1 sekunda). Do 200 km/h mu je potrebno manje od 10 sekundi, što je neznatno slabije od navedenog kupea. Maksimalna brzina iznosi 315 km/h.

 

 

Pridružujući se već dostupnim režimima vožnje prisutnim na GT 53 i GT 63 modelima (Comfort, Sport, Sport Plus, Race i Slippery), nova Electric postavka obezbeđuje da S E Performance krstari uz pomoć energije iz baterije do brzine od 130 km/h. Povrh toga, tu je i četvorostepeni sistem regenerativnog kočenja u rasponu od nivoa 0 (kada nije angažovan) do nivoa 3 (vožnja jednom papučicom), uz regenerativni režim za trkačku stazu, kreiran za ostvarivanje visokih performansi.

 

 

Kao i ostali AMG GT modeli s četvoro vrata, i GT 63 S E Performance dobija AMG Ride Control Plus, koji uključuje adaptivno ogibljenje sa sistemom vazdušne amortizacije. Postavke oslanjanja mogu da se podešavaju individualno kroz režime vožnje ili automatski, a Mercedes kaže da su inženjeri dodatno povećali raspon između sportske i komforne vožnje na ovom modelu.

 

 

Vizuelno, nema mnogo izmena u poređenju s tradicionalnim GT 63, ali neke se mogu primetiti. Prednji odbojnik pozajmljuje detalje s GT kupea, a priključak za punjenje, lociran na zadnjem odbojniku, utapa se u karoseriju, odmah ispod zadnjih signalnih svetala. Tu su i opcije naplataka od 20 i 21 cola.

 

Slično se odnosi i na kabinski prostor, MBUX info-zabavna postavka iz drugih GT modela je prenesena, kao i novi volan s dva paoka s haptičkim komandama.

 

 

Ono što Mercedes-AMG nije objavio za novi model je cenovnik. GT 63 S E će premijerno biti predstavljen sledeće nedelje na IAA u Minhenu kao perjanice linije s četvoro vrata, tako da ćemo tada verovatno saznati i cenu, pred početak prodaje u Evropi.

 

 

Vrele Gume

2 Komentara

Comments are closed.

Top Reviews

Video Widget

gallery