Volkswagen sluša kritike i koriguje VW ID.3
Da specijalizovani mediji i iskusni prezenteri imaju itekako uticaja na automobilsku industriju, najbolje svedoči primer redizajniranog VW ID.3 modela.
Nakon niza primedbi na kvalitet i komfor enterijera, VW se odlučio da već sada preuredi „električni Golf“ odnosno model ID.3 koji je okosnica elektrifikacije ovog nekada slavnog brenda.
Ako zanemarimo nekoliko spoljnih korekcija, najzanimljivije promene na ID.3 su se odigrale u unutrašnjost automobila.
Novi ID.3 je opremljen kvalitetnijim detaljima mekim na dodir, kao i bolje tapaciranim vratima. Primetan je sada izdašniji naslon za ruke.
Posebno se vodilo računa o novim materijalima sedišta. Tu su sada Artvelours Eco presvlake od mikrovlakana i na sedištima i na panelima vrata. To je materijal elegantnog izgleda a Volkswagen kaže da je „tkanina 71 posto reciklirana, sekundarna sirovina dobivena recikliranjem plastičnog otpada.
Ostatak kabine nije mnogo menjan ali možemo vidjeti nove središnje ventilacione otvore s oznakom „ID.3“. Nova je i 5,3-inčna digitalna instrument tabla i standardni 12-inčni infotainment monitor.
Pogonska grupa takođe nije menjana pa je na raspolaganju litijum-ion baterija od 58 ili 77 kWh. Slabija opcija nudi WLTP domet do 426 km, dok snažnija omogućuje ID.3 Pro S-u autonomiju do 546 km s jednim punjenjem. Bez obzira koja je baterija odabrana, snagu osigurava električni motor na zadnjoj osovini koji razvija 204 KS (150 kW) i 310 Nm obrtnog momenta.
BONUS PLUS: Kako je VW poslušao šta je Piroški zamerio VW ID.3