Jubilej legende – 50.rođendan Volkswagen Golfa
U Beogradu je svečano obeležen 50. rođendan legende automobilskog sveta – Volkswagen Golfa i 20. godina uspešnog poslovanja kompanije Porsche Srbija i Crna gora
Golf, predstavljen 1974. godine, postao je sinonim za pouzdanost, kvalitet i inovaciju, a kroz osam generacija i preko 37 miliona prodatih jedinica zadržao je status jednog od najprodavanijih automobila u istoriji.
Prvi modeli Golfa pojavili su se na ulicama tadašnje Jugoslavije u drugoj polovini 1970-ih godina, kada je ovaj automobil već privukao pažnju širom Evrope. Njegova popularnost je brzo rasla zahvaljujući kompaktnom dizajnu, izdržljivosti i pouzdanosti, što su bile ključne karakteristike privlačne domaćim vozačima. Ovaj model je u Srbiji kroz sve ove godine zadržao status simbola kvaliteta i prestiža, a mnogi ga i danas vide kao „automobil za sva vremena“.
Na proslavi 50. rođendana Volkswagen Golfa predstavljen je i novi, osveženi model osme generacije te ovaj dogadjaj nije samo obeležavanje prošlosti, već i gledanje u svetlu budućnost automobila koji nastavlja da inspiriše generacije.
Pored ovog, globalno značajnog jubileja, kompaniji Porsche Srbija i Crna Gora je važan još jedan, a to je 20 godina poslovanja Porsche grupacije u Srbiji.
,,Ove godine obeležavamo i 20 godina uspešnog poslovanja kompanije Porsche SCG. Kroz izazove i promene smo rasli i unapređivali kompaniju. Naša snaga leži u timskom radu i nepokolebljivoj posvećenosti klijentima. Gledamo unapred ka narednim godinama sa optimizmom i entuzijazmom, verujući u još veće uspehe. Hvala vam na vernosti i doprinosu koji su nas doveli do ovog značajnog jubileja“, izjavio je Miloš Vujanović, generalni direktor kompanije Porsche Srbija i Crna Gora.
Brend menadžer Volkswagena za Srbiju i Crnu goru, Slobodan Pešić kroz retrospektivu života Golfa na našim prostorima podsetio nas je na dobre dane u drugoj polovini prošlog veka i ukazao na rezultate dugogodišnjeg rada na našem tržištu.
2 Komentara
Comments are closed.
Kad je izašao Golf 1, Zastava je već 3 godine proizvodila auto iste (hečbek) koncepcije (101). Do tada je VW proizvodio zastarelu Bubu. Motor poprečno napred, McFerson sa homokinetikom, 5 vrata zbog prakticnosti. Na žalost, Golf je do sada proizveo na desetine miliona primeraka u 8 verzija, a sudbina zastave nam je bila jasna od samog početka. Nekoliko uspešnih srpskih menadžera je uhapšeno i suđeno im je kao „tehnoliberalima“ šta god to značilo. Među njima direktoru Robnih Kuća Beograd, direktoru Tehnogasa i Rakoviću koji je bio na čelu zastave. Posle toga ni jedan direktor se nije isticao inovacijama i modernizacijom proizvodnje auta. Sećamo se bisera potonjeg direktora Rodoljuba Micića koji je prokomentarisao izlazak Golfa IV rečima, da verovatno nisu bili zadovoljni kvalitetom prethodnih modela, pa stalno nešto menjaju.
Za prevoz od tacke a do b. Za inovacije nisam cuo da su vezane za golf, koliko ja znam nije doneo ni jednu inovaciju. A modeli se razlikuju po prednjim i zadnjim svetlima kao nekad zastava.