Automobilska industrija prolazi kroz višestruku transformaciju, a u nju je uključena i evolucija na planu identiteta.
Volkswagen, Opel, Kia, Peugeot, Maserati, Nissan, samo su neke od automobilskih marki koje su nedavno osvežile logo. Renault će uraditi isto 2022., kada će prvi serijski model usvojiti novu oznaku u vidu dva isprepletena dijamanta, naravno u 2D maniru. Novi bedž smo mogli da primetimo još 5. januara na prototipu Renaulta 5, ali do sada francuski proizvođač nije pružio bliža objašnjenja povodom toga.
Još uvek nije jasno koji model će inauguralno poneti revidiranu oznaku, mada ukoliko u sve uključimo logiku, to bi trebalo da bude serijska verzija Megane eVision koncepta. Špijunske fotografije testnih vozila sugerišu da je električni krosover došao do faze prototipa, ali je logo ostao sakriven ispod kamuflaže. Serijski model će biti premijerno predstavljen kasnije ove godine, dok će prve isporuke startovati u 2022.
Direktor dizajna Renaulta, Žil Vidal, kaže da će se svi modeli kompanije prebaciti na novi logo do 2024. Od 1900., Renaultov bedž je prošao kroz brojne promene, s tim što je aktuelna verzija, koja je na scenu stupila 2015., zapravo restilizovana varijanta rešenja iz 1992. Novi korporativni izgled se brusi od 2019., a Renault je uvideo da bi u potpunosti imalo smisla da se novi bedž inicijalno nađe na malom električnom retro modelu, koji je poslao signal o planovima francuske marke vezanim za elektrifikaciju. Naravno, reč je o prototipu Renaulta 5.
Redizajnirani logo će biti deveta evolucija od svog nastanka. Opisuje se kao jednostavan, bez potpisa ili tipografije. Žil Vidal je dodao ta je sada originalniji, jednostavniji i smisleniji, pravi vanvremenski potpis, bez suvišnih efekata ili boja, sa savremenom interpretacijom linija, kao esencijalni deo grafičkog nasleđa.
Vredi istaći da će Renaultova niskobudžetna filijala, Dacia, takođe promeniti amblem od 2022, što je najavljeno kompaktnim SUV-om Bigsterom, koji je predstavljen početkom ove godine. Biće značajno različit u odnosu na ono što rumunska marka koristi danas, što mnogi opisuju kao otvarač za flaše. Sastojaće se od stilizovanih slova „D“ i „C“ koja su okrenuta ka suprotnim stranama. Neko bi mogao da pomisli da se radi o DeLoreanu DMC-12.
Vrele Gume