Kompanija Ares Design je još jednom pokazala da je uz želju i volju sve moguće time što je ekstremno modifikovala modela Ferrari GTC4Lusso kako bi učinila da on podseća na originalni model 412, poslednji automobil iz serije 400 koji se proizvodio u period između 1985. i 1989. godine.
Ovaj projekat je dobio ime “Project Pony”, a reč je o vozilu koje je bazirano na moderni četvorosed iz Maranela, a koje umesto “Shooting Brake” forme karoserije ima formu kupea sa troja vrata.
Veći deo karoserije je izrađen od ugljenikovih vlakana, a ona je dizajnirana tako da kombinuje oble linije i oštre ivice, što je rezultiralo zaista zapanjujuće primamljivim izgledom koji je dodatno naglašen felnama sa retro stilom.
Tu su čak i otvori na haubi i farovi koji “iskaču” iz karoserije kako bi ovaj model još više ličio na Ferrari 412. Ipak, ovaj model je zadržao masku (rešetku) hladnjaka i šablon zadnjih svetlosnih jedinica sa modela GTC4Lusso.
Ono što je možda još važnije jeste činjenica da je Ares Design zadržao 2+2 konfiguraciju sedišta, iako je modifikovana komandna tabla ali i čitava kabina. Enterijer je izrađen od kombinacije braon i crne kože, sa belim kontrastnim šavovima. Takođe, tu je i okrugli volan imesto onog u obliku slova “D” kakav se nalzio na originalnom modelu.
Čitav pogonski sklop sa modela Ferrari GTC4Lusso je ostao netaknut, što znači da će i ovaj model biti savršen za vožnju po bilo kakvim vremenskim uslovima.
Ispod njegove haube se nalazi isti atmosferski V12 agregat radne zapremine 6,3 litara kaon a modelu GTC4Lusso gde razvija 680 konjskih snaga (507 kW) i 697 Nm obrtnog momenta, te zahvaljujući tome on od 0 do 100 km/h ubrzava za 3,4 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 335 km/h. Očekujemo da će slične performanse imati i Project Pony.
Još uvek nema nikakvih informacija o ceni po kojoj će se ovaj model prodavati, ali očekujemo da ta cifra ne bude manja od 700.000 evra u Evropi, što je duplpo više od cene modela GTC4Lusso.