Ako im dozvolimo slobodno tržište, od 10 najprodavanijih modela na svetu, 9 će biti iz Kine, kaže osnivač Tesle
„Ako ne uvedemo trgovinske barijere za kinesku auto industriji u narednih par godina neće postojati mnogi najveći automobilski brendovi“ , tvrdi Elon Mask u stilu retorike iz doba najcrnjeg komunističkog socijalizma i dodaje „danas se dešava u auto industriji isto što se desilo u industriji mobilnih telefona pre dvadeset godina…“
Prema osnivaču Tesle, kineska auto industrija pokazuje izuzetnu radnu etiku, sve veću rentabilnost i kvalitet, što će neminovno rezultirati velikom ekspanzijom na ceo svet, posebno Evropu.
Bumerang pohlepnoj evropskoj auto industriji koja je u Kini želela samo lako zarađen keš, vraća se munjevitom brzinom nazad.
Sve su izglednije šanse da kontrolni paket deonica jednog BMW, VW i većine drugih okoštalih brednova završe u većinskom vlasništvu kineskih biznismena kao jedina mogućnost spasa evropske auto industrije, na šta ukazuje izuzetan rast proizvodnje automobila u Kini i njihove ekspanzione trgovinske ambicije.
BONUS: Kako je kineski Chery Tiggo7 iznenadio Piroškog
1 Komentar
Comments are closed.
Arogantnost i kratkovidost „presvete“ EU ponovo izlazi na videlo. Zasluzeno.